E30Frelst Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Hvor er du henn ? BIIIILEEN ? Du skulle jo bli min er nesten på gråten jeg nå..
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Var nok en heldig en her på forumet som fikk kjøpt den, hehe. Prodigt heter han som kjøpte den om jeg ikke husker helt feil.
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Huff... søren klype! jaja, blir det import da!
Sandersen Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Hehehe tenk at E30'n har blitt bytta ut mot en Gokart og muligens en audi a gitt.. fysj begynner og angre litt, var trist og se den reise avsted for siste gang.. Fått gjort noe med den eller ? spent på og se åssen det blir med Sorte DE
Prodigt Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Har tatt det lille av rust,en det var i hjulbrønnen og under batteriet, så det er bortevekk nå Har prøvd å rett litt på den skaden som var på venstre fraskjerm, så man ser den nesten ikke lengere, men tror jeg må bytte skjermen for at det skal bli 100%. ellers fikk jeg en liten overraskelse etter kjøre turen hjem i regnværet, det kommer vann inn bak, og legger seg der gjekk,en skal ligge, noen som har en ide på hvor det kan komme inn hen?
Prodigt Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Å sorte DE lykter blir nok bestilt til uka, har sjekka litt rundt hvor de er billigst, kommer ikke under 2300 for de så
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Har tatt det lille av rust,en det var i hjulbrønnen og under batteriet, så det er bortevekk nåHar prøvd å rett litt på den skaden som var på venstre fraskjerm, så man ser den nesten ikke lengere, men tror jeg må bytte skjermen for at det skal bli 100%. ellers fikk jeg en liten overraskelse etter kjøre turen hjem i regnværet, det kommer vann inn bak, og legger seg der gjekk,en skal ligge, noen som har en ide på hvor det kan komme inn hen? Hadde samme problemet, dreneringen fra takluken var tett. En annen gang var det også pakningen på antennen som var gåen, så vannet gikk rett i bagasjerommet, hehe.
Prodigt Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 hmmm, jeg har ikke antenne da, så da må det vær dreneringen til takluka da, kommer den ned der allså? hmm
Sandersen Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 nei pakningen til lykta, den er kun bytta på høyre side da de ikke hadde venstre inne på schmeidmann når jeg kjøpte den, kom på det nå, men tror de har den inne nå et par år sia det nå, glemte det helt.
Torek Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Grattis med bilen da Den ser flott ut på bilder iaf! Du har planer om å klaske på hvite skilter etterhvert, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå