Astri Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 ....kjøp Haynes boka til E34 på Biltema elns så står det jo step by step der... Eg har haynes bokå, men koffår handle på biltema når eg jobber på Mekonomen?
Astri Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 skal fortelel dere en hmmeighet jeg,skal dere unngå knekte skruer, som på eksosmanifolden, så kan dere nemmelig få de alle ut uten å knekke en eneste en og uten å bruke mye makt, ved at dere faktisk, varmer opp skruene i ca 1 min med gassbrenner direkte på skruen, prøv nå og se det funker som faen!! litt stolt nå, for eg fekk de ut uten å varme opp eller å knekke en eneste skrue... hihihi
KimJuhani Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 så det er en stor jobb for en som ikke har gjort det før ja
Yngvejos Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 så det er en stor jobb for en som ikke har gjort det før ja Det er en helt kurrant jobb så lenge du setter av god tid. Hvis du ikke har elefant, parker bilen under en bjelke i garasjen som vil tåle motorens vekt. Da jeg tok motorbytte, jekket jeg opp og la et hjul under hvert framhjul. Da kommer man til på en trygg måte for å løsne drivverk og giroverføring. Første gangen brukte jeg en kveld på demontering, en kveld på å heise ut og sette nedi ny motor, og en kveld på å sette sammen alt igjen. Da tok jeg meg god tid uten å stresse. Hvis du ikke har full oversikt i motorrommet, er det lurt å ta mange bilder av slanger, elektriske koblinger etc.
///Naitsirk Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Heh..denne jobben her har jeg blitt ganske habil på iløpet av sommeren da jeg har hatt motoren ut og inn av bilen min 4 ganger Siste gangen brukte jeg 5 timer fra jeg skrudde ut første skruen til jeg starta opp og kjørte avgårde igjen Skal sies at jeg hadde to Adhd-hender for å hjelpe meg den siste gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå