Bjørnar_ Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hvordan passer tilkoblinger ifra business navi i E46 på uoriginal spiller når det er harman/kardon i E46? Tenker mest på det med forsterkere osv. som er på harman pakka. Bruker disse bare vanlig høyniva ifra spilleren eller er det en signalkabel av noe slag de tar lyden sin ifra? Har vurdert skifte til din2 spiller i min E46:roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Det er ingen forskjell på spillerene i de forskjellige anleggene i e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Okei, så det vil si at med ISO-overganger skal det passe rett på med en f.eks Alpine / Pioneer spiller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Uten at jeg vil garantere dette 100% så er jeg ganske sikker på det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå