HelgeS Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hei! Legger ut noen bilder av bilen min som er nypolert i dag! Noen av bildene ble litt lyse, har ikke hatt tid til å redigere. Visst noen har lyst å prøve å redigere så er det bare til å prøve! Felgene vurderes solgt, kom med bud! (TSW Kyalami 8x19") Noe av utstyret som ble brukt, pluss clay og en hel del microfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Fineste 320`n jeg har sett på en stund, ekstremt lekker lakk! Du har no og være stolt over der ser jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Sinnsykt pen bil ) Fineste fargen til BMMW det der etter min mening ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Alltid like gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Er ikke feil med en så flott cab om sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Helt enig i at dette er den peneste fargen noen gang fra BMW. Nydelig bil som blir enda penere hvis du kvitter deg med kromfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Nydelig bil =) Kan du ikke bare lakkere felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 nydelig bil:) men di hjula må av!!!! oppbevar di gjerne i noen grønne plastik dunker du har på utsiden av huset et sted:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Kul cab du har! Likte helheten, og spesielt fargen på bilen Tøft med samme farge som bilen på interiør listene, særlig til sort skinn Og felgene syns jeg ikke var aller verst jeg Vil se flere bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Min favorittfarge Flere bilder av interiøret? Usikker på hva jeg synes, men det var interessant. Synes du skal få på noen andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Utrolig lekker bil utvendig som innvendig. BMWs peneste farge Men tror jeg ville bytta nyrene til standard, evt hatt klarlakk på de du har. Ble litt feil med matt grill på en så blank bil Mener å ha sett denne på Sørlandet før. Isåfall sinnsykt strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 takker for fortsatt hyggelige tilbakemeldinger=) Nyrene har jeg akkurat satt på(så de blir), og felgene er tilsalgs til høystbydende! er ikke spesielt "fan" av de jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 lekker sommer bil! men fortjener noen andre felger, og den virka ikke så blank, som den skulle ha vært etter bruk av de produktene. kanskje kamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Bilen ble veldig blank, er svært godt fornøyd med produktene men syns heller ikke den ser så veldig blank ut på bildene. Felgene er tilsalgs!! kom med bud! (helst hentes) Litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 sweet ride men ka e det me bmw og kassett spillere på 2000 tallet? har ikke cdene kommet te tyskland eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå