Werther Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Jasså..sjønner at du hvet en del om dette e34 verden er helt ny for meg, men skal vel komme over det og! du hvet ikke om en bra 3,8 til meg da? samma om det er touring Du kan jo høre med Eng1 på forumet her, han har den ene. Nydelig bil... Touring har jo et par bakdeler da - 70kg ekstra vekt, noe mer innvendig støy, flere elproblemer med takluke og bakluke samt høyere tyngdepunkt pga dobbelsoltaket. Men i alle andre land (utenom Norge/Sverige) er touring veldig eksotisk pga produksjonsantallet på 891stk. Her til lands har touring fått litt stemoderlig behandling til tider siden det ble tatt inn mange billige varebiler... Personlig synes jeg E34 touring ser bra ut, og dessuten er den praktisk til frakting av dekk og annet skrot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Har forresten sett på denne:http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=921099;Modified=1245007441Hva tror dere?? Den ser jo grei ut den, kort kmstand. Kunne gjerne vært flere bilder dog.. Prisen trenger kanskje litt pruting, ikke av de billigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hmmmm..hvordan er en touring å sladde med da?? i forhold til sedan feks Så du anonsen jeg hadde sett på? ( er på forrige side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hmmmm..hvordan er en touring å sladde med da?? i forhold til sedan feks Så du anonsen jeg hadde sett på? ( er på forrige side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Touring er gode biler å sladde med, men hvis sladding tar opp mye av tiden din ville jeg heller kjøpt en ombygd M5 sedan, da slipper du å ødelegge en originalbil og eventuelt kostander/verditap. Er ikke like farlig med ombygde biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Er ikke tenkt på ødelegge noe bil jeg sjønner du sett alt for mye av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5captain Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Prisen trenger kanskje litt pruting, ikke av de billigste. Har man trangt budsjett så er eldre M5 IKKE rette bilen, så det er kanskje en ide å sjekke historie på bilene før en samenligner pris m.m . Det er ikke alltid billigste bilen blir den billigste til slutt Min er ikke til salgs , og ihvertfall ikke til de prisene som de her touringene ligger på . 140ish er jo ikke mer en hva en stor service med gjennomgang av motor, gear og diff med en titt på det elektriske koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hva skal du ha for den da? betaler jo en helt annen pris om bilen er strøken og i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hmmmm..hvordan er en touring å sladde med da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118939 Her har du en på forumet sin som er tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har sett den syns den har gått litt langt... men ser bra ut! Ser det går ann å sladde med de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Skal ikke selge din du da D.C.V? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Kanskje utover sommeren eller høsten men ingenting er sikkert da, går litt med planer om E46 M3 nå, men når det blir realisert vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Ja da har jeg vert å sett å prøvd en 3.8 touring da...ble skuffet over bilen..var nok en del feil i understellet! Var rett å slett som å kjøre en båt! Hva det var fant vi ikke ut men eieren påstod at det va et sånt nurnburgring understell på den, så kankje det hadde noe med det å gjøre?? At det var noe feil med det, for bilen virka helt løs! ikke tale om at det kunne vere kuler å foringer som gjorde det! Hele bilen drog seg til siden da jeg ga full gass trenger tips om hva dette kan vere! Åsså hvar det draget i motor da....for meg føltest det som om den gjikk omtrent som 325n jeg hadde men regner med det var noe med den også.....Huff!! Trenger tips om hva dette kan vere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Visst du sammenligner M5 3,8 med 325`a di må du ha vært sikkelig uheldig med motoren i den 3,8, for den er faktisk helt syk syns nå jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå