nimitz Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Abs lampa slår tidvis inn og regner da med at det er en føler som er på tur til og ta kveld. Hvor mange følere er det og hvor sitter disse? Er det vanskelig og finne ut hvilken som er gåen? Servostyringa ble tyngre sammtidig med at abs lampa begynte og lyse og det synes jeg var pussig for disse tingene skal vel ikke ha noe innvirkning på hverandre. Servostyringa er bare treg i korte perioder av gangen. Har ikke sjekket oljenivået på servotanken men regner med at der sitter en føler som sier i fra hvist nivået blir for lavt. Dette er en E39 2001 mod.
morteym Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Må nesten ta en diagnose for å finne ut hvilken som er gåen, men det får du bare gjort så lenge lampa lyser. Har ikke greie på det med servo-problemet. Edit: Tatt vekk feilinformasjon
Superbeetle Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Sitter vel Abs-sensorer på alle hjulene.. Slitasjevarsler derimot er venstre foran og høyre bak Tror ikke det er noe varsellys til servooljen.. Men er jo fort gjort å kontrollere nivået framme i motorrommet..
morteym Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Ja, nå blanda jeg litt. Jeg kjøpte carsoft for å finne ut hvilken jeg abs-sensor jeg må bytte, like billig det som å ta diagnose på verksted.
SideIn Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Ja, nå blanda jeg litt. Jeg kjøpte carsoft for å finne ut hvilken jeg abs-sensor jeg må bytte, like billig det som å ta diagnose på verksted. Ang servoen. Sjekk rattaksel leddet, sitter mellom rattstammen og tannsstangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå