anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 NB! Litt lite BMW innhold, svensker er jo svensker Ja, igår var det altså biltreff på Eda like utenfor Charlottenberg i Sverige, så jeg, broder'n og en kamerat bestemte oss for og ta i veien (selv om været var spådd så som så nedi der). Det ble take-off fra Shellen rett før Midtstranda i Hamar etter en bedre og solid frokost og bensin påfylling rundt 08:30 (Følte det var mye vits i at jeg vasket bilen dagen før, siden det hadde regnet godt natten som var..) Da bar det i veien ut mot E6 retning Oslo, for så og ta av ned mot Stange og kjøre om Odalen til Kongsvinger. Folk sier den veien er så dårlig, men ikke noe verre enn Rv3 synes nå jeg.. (sexy hekk på bilen til bruttern må jeg innrømme) Var endel myke traffikanter langs veiene også, og en snek seg med på et bilde Vel fremme på plassen nedi Eda, så var det jo og vaske bil igjen da. De hadde bare hageslanger der så begrensa hvor mye møkk man fikk spylt av, men vi måtte da gjøre det beste ut av det.. Bruttern har allerede vekt oppmerksomheten til grabbarna från Sverige Gikk over med Ultimate Quick Detailer'n til Meguiars etter tørking av bilen, men var lat og litt sliten så tok bare de svarte panelene Der stod den fint for dagen Og da ble bilene parkert så tok vi oss en runde for å se på bilene som var der. Og ja, det var _endel_ Volvoer der, men mange av dem var faktisk strøkne både i finish og lakk. Her er noen utvalgte bilder av bilene på treffet: En noe forseg-gjort Subaru Impreza, vinner av Asia klassen Vinneren av 900-klassen OG Peoples Choice Vinner av 800 klassen Også et pent stereobygg i en C70 mener jeg og huske det var Kommer med flere bilder av bilene senere, men ble så mange og uploade så jeg orker ikke mer akkurat nå, litt dårlig form etter dagen i går serru Var et bra treff, men kunne nok ha vært litt bedre oppmøte, men syntes det var moro lell! Været holdt deg også bra, men var temmelig sikker på at regnet kunne komme hvert øyeblikk, men værgudene var snille mot oss, bare litt pent duskregn og mørke skyer. Var bra med premie utdeling på treffet, hele 36 pokaler som skulle utdeles. Her er de forskjellige klassene: Volvo: 200 Klassen x40/400 Klassen 700 Klassen 900 Klassen 850/x70 Klassen Nyare Volvo klassen Övriga märken: Europa Klassen Asien (Japan) Klassen Amerika Klassen Alla Märken: Tunga Fordon Epa/A-traktor Klassen Veteran Klassen Övriga Pokaler som delas ut: Long Distance Bästa Lack Bästa Motorutrymme Bästa Ombyggda/Koncept Bästa tjejbygge Peoples Choice Long Distance pokalen gikk forøvrig til en svenske som hadde kjørt 100 (!!!) mil for å komme seg på treffet Så jeg og bruttern stilte da mot hverandre i Europa klassen, og var moro og høre at bilene våre ble oppropt da de annonserte hvem som skulle opp på podiet! Jeg kom da på 3. plass, en 4'er Golf på 2. og bruttern stakk av med 1. plass! Syns det var fortjent! Kan også nevne at beste ombygde/konsept gikk til undertegnede En veldig moro pokal og få med seg hjem! Etter premieutdelingen og vel endt treff for oss begge stakk vi på et pizzeria nedi der hvor dem serverte fantastisk god pizza! Anbefales på det sterkeste! Husker jo såklart ikke hva stedet hette, men er det som ligger i bakkant av ene bildet under her.. På parkeringa utenfor pizzariaet Ble også en kjapp pitstop innom Euro Cash før vi heiv oss over grensen igjen, med nesten godkjent kvote med antall kartong røyk Siste bilde fra turen ble knipsa på norsk jord igjen da noen måtte akutt på do visstnok Kom tilbake til Hamar rundt 20:30, og her var det jo knallvær så da gratulerte vi oss selv med litt god norsk grøftefyll og Guitar Hero Det her var altså helga mi, ha en fortsatt trivlig søndag videre! - Anders.
///FredriK.S Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Så ut til å være en morsomtur. Og så må jeg nesten gratulere deg og broren din med utdelingene! Er det en RS4 han broren din har eller?
Simen! Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Coool trip da Må si det var fett at dere snappa pokaler av "naboen""
EirikL Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Grattis med pokal. Likte bilen til bruttern din også. Det er vel en RS4, håper jeg
anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Så ut til å være en morsomtur. Og så må jeg nesten gratulere deg og broren din med utdelingene! Er det en RS4 han broren din har eller? Ja det var det, litt synd med tanke på vær, men så lenge det ikke plaskregna får man vel være fornøyd Og takk for det ja! Nei, er en A4 1,8tq med større turbo og chip, med orginale RS4 skjermer, front og hekk Coool trip da:D Må si det var fett at dere snappa pokaler av "naboen"":lol: Hehe, ja søren, møtte jo gi svenskene litt konkurranse
morteym Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Gratulerer med pokal Skal spare meg for fargerike gloser, men jeg lurer virkelig på hva ideen er med den vindusviskeren som står rett opp sånn?
anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Grattis med pokal. Likte bilen til bruttern din også. Det er vel en RS4, håper jeg Takk for det, Eirik Men må nok skuffe deg der ja
Gunnar Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 1.8TQ i følge regnr. Men det var en flott Audi! Helt clean, pene felger og perfekt senk. Liker det sånn!
anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Gratulerer med pokal Skal spare meg for fargerike gloser, men jeg lurer virkelig på hva ideen er med den vindusviskeren som står rett opp sånn? Takk for det ! Tja, noen liker mora, andre liker dattera, og noen liker begge to? Ser den bedre ut sånn da kanskje? Og, hvis du fokuserer riktig så ser du at den ligger nede
anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 1.8TQ i følge regnr. Men det var en flott Audi! Helt clean, pene felger og perfekt senk. Liker det sånn! Stemmer bra det Gunnar. Og ja, er en nydelig bil!
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Så ut som en morsom biltur dette! Har ikke ord for hvor bra den bilen der gjør seg på bilder, sikkert enda bedre in real life! De svenskene der kunne forsåvidt vært av litt bedre kaliber! Og vindusviskeren skal stå rett opp!
anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Takk for det Michael, hvis det er Bmw'n du tenker på ja, var en mor tur! Var ikke det beste Sverige hadde og by på av damer de 3 der nei, men måtte da ta et bilde med dem fordèt Delte meninger om den viskeren ja, personlig synes jeg den ser bra ut både opp og til siden Kommer med fler bilder om 5 min
316 Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Visste ikke at broren din hadde interesse for bil. ! Ser ut som en artig tur. !
anders87 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Bilen "babesa" kom i faktisk Stilig limo Morsom tekst på skiltholderen Veldig pen E46 325! Ser en liten forskjell på orginale vs RS skjermer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå