Prodigt Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Skal bytte frontrute på min e30,lurte da på noen ting. Da denne er ikke limt, og sitter i list er det til å anbefale å bytte listen, eller kan man bruke den gammle? har aldri gjort dette før. Er det veldig stress å bytte dette? noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Det er ingen problem å bruke lista flere ganger. Jeg fikk hjelp av en glassmester, da tok det 10 minutter å bytte ruten. Du trenger verktøy til låselista. Jeg tror de har på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Okay, Noen som kan gi en link på hvordan dette verktøyet ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Trenger da ikke spesialverktøy yngve Skrutrekker funker fint... dog tar det litt tid samt det er knot, men det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 bare trekk ut den låselisten i midten før du begynner å plukke ur ruten. begynn forsiktig i ene hjørnet når ruten skal ut. låselisten presses forsiktig inn igjen, bruk ett flatt skrujern som hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Ok:) da er det bare å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 hvis du smører listen med glyserin blir det mye enklere å få låselisten på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 ganske enkel jobb.. bytta mi på 15min alene med et skrujern og salovann for å smøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå