bm-dobbel-v Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 hei har en e36 coupe 93mod. med m50b25 uten vanos. men ledningsnette er til en vanosmotor. å så mangler det oppheng til girkasse og pedalsett og tilhørende. kan det være interesangt i innbytte? mye fine deler. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=121237 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 men jeg har en e36m3 stående som jeg gjerne vil ha skilter på.. så beklager=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 en av få med turbo godkjent i vognkortet! kjekt å kunne kjøre lovlig til/fra treff. synd den står i andre enden av landet eller så hadde det blitt vinterbil av den der! lykke til med salg. gratis BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 transport ikke noe problem om du betaler godt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 men jeg har en e36m3 stående som jeg gjerne vil ha skilter på.. så beklager=) er jo mye snæcks du hive på den bare å selge resten:) hadde jeg hatt råd skulle jeg ha kjøpt den uans. vent 3 måneder med å selge så jeg får meg noen turer på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 men jeg har en e36m3 stående som jeg gjerne vil ha skilter på.. så beklager=) er jo mye snæcks du hive på den bare å selge resten:) hadde jeg hatt råd skulle jeg ha kjøpt den uans. vent 3 måneder med å selge så jeg får meg noen turer på sjøen hvilket snacks var det du mente jeg skulle flytte over til min strøkne originale m3 fra den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 men jeg har en e36m3 stående som jeg gjerne vil ha skilter på.. så beklager=) er jo mye snæcks du hive på den bare å selge resten:) hadde jeg hatt råd skulle jeg ha kjøpt den uans. vent 3 måneder med å selge så jeg får meg noen turer på sjøen hvilket snacks var det du mente jeg skulle flytte over til min strøkne originale m3 fra den der? hehe. tja si d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 interesserte kan ringe meg på 99404320.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 mye uten motor? har en 2.3 turbo motor liggendes så hadde vært perfekt denne int i bytte mot en smc f-kart 170 og evnt noe cash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 25=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 en av få med turbo godkjent i vognkortet! kjekt å kunne kjøre lovlig til/fra treff. synd den står i andre enden av landet eller så hadde det blitt vinterbil av den der! lykke til med salg.gratis BUMP kan møtes i valdres=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hvor mye rust er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Vis han kjøper den uten motor tar jeg motoren Eller evnt hvor mye får motor uten bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 veldig int i denne, får lønn om 2 uker, så si fra før du evnt selger a, så kanskje jeg kan by mer\gi et bedre tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 hmm.. =) veit ikke åssen det blir.. er mest intr i å selge bilen som den står... er overflaterust under sideskjørtene.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg