AlXz Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Bra motor? Årsmodell? Pris? Som det står øverst, så tenkte jeg å beholde den selv. Får se på det litt etterhvert..., sier i fra om det blir salg jeg Nå fikk jeg første inlegg på side 2 ja Da kan jeg skrive litt info. Mest sannsynelig blir det henting av denne innen uka er over. Skal en tur å titte på den ihvertfall Så kom gjerne med en pm eller skriv her om du er intreser i noe. Trenger bud på skinn interiøret ihvertfall, da jeg har mangel på plass til oppbevaring av deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Bil hentet Fargen er Lagunengrün metallic (266/6) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Hei. kunne trengtramma nyrene sitter i pluss høyrefremskjerm. komplett ac kunne også vært intresangt men kommer ann på pris for denne, da jeg mulig har en god deal på denne med en annen alt:) frontlykter og blinklys i front er av intresse;) Ok Blir nok rundt 1500,- for det. Så til info, så skal dempere og fjærer rundt om være helt nytt. Nytt instrumentpanel skal også følge med. (den som er der har begynt å flasse som dere ser på bilder). Noen som trenger karosseri deler?? Komplett ac? osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hei! Sorry..,glemte å svare Vet ikke helt hva alt er verdt, men har solgt mye lignende deler før.. Men du kan jo gjerne komme med bud, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 heisann, så på de tidligere bildene hadde bilen spoiler? har du den til salgs? PM meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Heisann Jeg trenger det skinn intr komplett med framstoler og baksete :) Hvor mye ska du ha? Lene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Hallo Har en bagasjeluke med spoiler/vinge som på de første bildene også ja Er litt overflate rust nederst på luka. Angående seter: Trenger du dørtrekk/panel også? Hadde håpet på 7-8000 for interiøret. Men kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Vinga som satt på bagasjen, interessert i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Lurte litt på å bruke den selv.., men kom gjerne med bud, så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 500kr, henter den nå i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Du bydde på vingen eller??... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 korrekt! Begynner lavt siden det er ingen prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Da jeg vurderer å bruke den selv, så går den nok ikke for 500kr.. men litt høyere bud, så begynner det å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Hei. sorry sent svar men ferie vetu. du skulle ha 1500 for nyreramma uten nyrer, og høyre fremskjerm. det er greit det men er det noe rust på noen a de? evt bilde a de. kan komme og hente en a de første dagene evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå