Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte i forrige uke Facelift baklykter og tårnstag fra GS, fikk lyktene på fredagen men's tårnstaget ikke dukket opp, begge deler var på lager også.

Har alltid fått alle delene i en forsendelse før, så jeg lurte bare på om de bruker å dele opp ordrer, noen som har erfaringer innspill?

Ordresystemet deres stinker forøvrig, lite info, ikke noe ordrebekreftelse på mail og ordren forsvinner fra siden når det er sendt.

Har sendt mail til de, regner med å få svar i morgen, men det er så lenge til :P

Skrevet

Har opplevd at de har delt opp ordren om noe ikke er på lager. Står da på fakturaen/kvitteringen at de deler som ikke er sendt i første pakke ettersendes.

Skrevet

Dette har jeg også opplevd, så det er nok tilfelle. Bestille en stor ordne for en tid tilbake, hvor baklyktene mine ble ettersendt. Viste seg å være feil baklykter jeg hadde fått... Ringte da GS og spurte hva jeg skulle gjøre. Typen lurte på om jeg hadde åpna pakka (!) Åssen skal jeg ellers se at det er feil lykter? :twisted: Sendte de i retur, fremdeles ikke fått igjen pengene for de heller...

Skrevet
Dette har jeg også opplevd, så det er nok tilfelle. Bestille en stor ordne for en tid tilbake, hvor baklyktene mine ble ettersendt. Viste seg å være feil baklykter jeg hadde fått... Ringte da GS og spurte hva jeg skulle gjøre. Typen lurte på om jeg hadde åpna pakka (!) Åssen skal jeg ellers se at det er feil lykter? :twisted: Sendte de i retur, fremdeles ikke fått igjen pengene for de heller...

Har sendt deler i retur til dem selv , så pengene dine får du nok :D

Skrevet

Fikk ikke noe mail i dag :( synes de er trege til å svare på mail jeg, sender jeg mail til Koed eller Schmiedman så svarer de som regel samme dag eller dagen etterpå.

Jeg er stort sett fornøyd med GS, kjappe å sende ut deler å har det meste på lager men savner litt bedre kundesupport altså, nå er det sikkert mange som kommer til å si at det er bedre å ringe å sånn da men jeg synes det beste er å bruke mail da det blir mindre rom for misforståelser å sånn.

Skrevet

Hei

Skulle det være noe dere ikke har fått orden i eller lurer på så er det mye raskere å få svar pr tlf enn pr mail.

Får ikke akkurat lite mail inn i løpet av et døgn kan du si så det er ikke så lett å besvare alle i tide.

Så ring eller send meg en PM så skal jeg prøve å ordne opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...