Haug530D Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Bestillte i forrige uke Facelift baklykter og tårnstag fra GS, fikk lyktene på fredagen men's tårnstaget ikke dukket opp, begge deler var på lager også. Har alltid fått alle delene i en forsendelse før, så jeg lurte bare på om de bruker å dele opp ordrer, noen som har erfaringer innspill? Ordresystemet deres stinker forøvrig, lite info, ikke noe ordrebekreftelse på mail og ordren forsvinner fra siden når det er sendt. Har sendt mail til de, regner med å få svar i morgen, men det er så lenge til
Gjest Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Har opplevd at de har delt opp ordren om noe ikke er på lager. Står da på fakturaen/kvitteringen at de deler som ikke er sendt i første pakke ettersendes.
316 Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Dette har jeg også opplevd, så det er nok tilfelle. Bestille en stor ordne for en tid tilbake, hvor baklyktene mine ble ettersendt. Viste seg å være feil baklykter jeg hadde fått... Ringte da GS og spurte hva jeg skulle gjøre. Typen lurte på om jeg hadde åpna pakka (!) Åssen skal jeg ellers se at det er feil lykter? Sendte de i retur, fremdeles ikke fått igjen pengene for de heller...
Haug530D Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Dette har jeg også opplevd, så det er nok tilfelle. Bestille en stor ordne for en tid tilbake, hvor baklyktene mine ble ettersendt. Viste seg å være feil baklykter jeg hadde fått... Ringte da GS og spurte hva jeg skulle gjøre. Typen lurte på om jeg hadde åpna pakka (!) Åssen skal jeg ellers se at det er feil lykter? Sendte de i retur, fremdeles ikke fått igjen pengene for de heller... Har sendt deler i retur til dem selv , så pengene dine får du nok
M30bXx Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 har hatt samme problem, venter fortsatt på en pakning, resten av pakka kom for over en uke siden.
Haug530D Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Fikk ikke noe mail i dag synes de er trege til å svare på mail jeg, sender jeg mail til Koed eller Schmiedman så svarer de som regel samme dag eller dagen etterpå. Jeg er stort sett fornøyd med GS, kjappe å sende ut deler å har det meste på lager men savner litt bedre kundesupport altså, nå er det sikkert mange som kommer til å si at det er bedre å ringe å sånn da men jeg synes det beste er å bruke mail da det blir mindre rom for misforståelser å sånn.
Morgan GS Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Hei Skulle det være noe dere ikke har fått orden i eller lurer på så er det mye raskere å få svar pr tlf enn pr mail. Får ikke akkurat lite mail inn i løpet av et døgn kan du si så det er ikke så lett å besvare alle i tide. Så ring eller send meg en PM så skal jeg prøve å ordne opp i det.
Haug530D Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Ja der ordnet det seg gitt, takk til Morgan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå