Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke de smidigeste orda han valgte der, men går jo ikke ann å bry seg om sånt. Mulig jeg er selvgod men jeg tok ikke til meg noen av di linjene der jeg :)

Er det da for mye forlangt at han selv skal tåle litt av det samme tilbake?

:wink:

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Joda, det har jeg fått med meg, men jen synes det er for jævlig at en så bra bane skal ødelegges av at alle biler på banen har konstant hjulspinn runt hele banen...

Det jeg mente med at drifting som de fleste driver med her til lands, det er ikke vanskelig! Den versjonen som man kan se flere titall av her inne, E30 325 turbo drifting prosjekt osv, disse bilene imponerer sjelden spør du meg... men hvis du setter f. eks. en eller annen vinner av breisladden i en rein løpsbil og motsatt i driftebilen så ser du hvem som fikser begge "aktiviteter" best...

Skrevet
å kjøre fort på bane er en ting, å kjøre fort på skogsveier du ikke kjenner til er noe annet.. det er der klinten blir skilt fra hveten.

Kjøre fort på vanlig vei handler stort sett om hvem som er mest idiot.

Skrevet
å kjøre fort på bane er en ting, å kjøre fort på skogsveier du ikke kjenner til er noe annet.. det er der klinten blir skilt fra hveten.

Kjøre fort på vanlig vei handler stort sett om hvem som er mest idiot.

ikke nødvendigvis, alene på fin vei med rekkverk på begge sider, da går det an å kjøre om kapp litt(innenfor rimelighetens grenser) Men ellers så er jeg enig med deg.. men skogsveier kan være private også. :wink:

Skrevet
Joda, det har jeg fått med meg, men jen synes det er for jævlig at en så bra bane skal ødelegges av at alle biler på banen har konstant hjulspinn runt hele banen...

Det jeg mente med at drifting som de fleste driver med her til lands, det er ikke vanskelig! Den versjonen som man kan se flere titall av her inne, E30 325 turbo drifting prosjekt osv, disse bilene imponerer sjelden spør du meg... men hvis du setter f. eks. en eller annen vinner av breisladden i en rein løpsbil og motsatt i driftebilen så ser du hvem som fikser begge "aktiviteter" best...

Jeg sier det igjen,alternativspor heatet på våler viste virkelig hvor gode "rundetidsjagerne" er til å drifte :roll:

På bmwccn sine treff ville man nok ikke ødelegge så fryktelig mye bane,siden de fleste bmw`er ikke orker ville sladder(og rundetidskjøring sliter også banen,ved at man kjører med bittelitt slippe på alle 4 hjul i de fleste av svingene).

Dessuten,så de bilene som er motorsterke nok til å drifte litt skikkelig,de sliter også banen der den IKKE blir slitt av rundetidsjagerene.

Svar ærlig,hvor tror du baner blir mest slitt,i sving eller på rettstrekker?

Og en ting som må legges til,KNA Solør hadde den første driftingklubben i landet(muligens fortsatt dne eneste???),og det finnes kun 1 bane knyttet opp mot KNA Solør som jeg vet om som det er asfalt på,og da kan du jo gjette 4 ganger hvilken bane det er.Er også eneste banen jeg vet om som har "kostet på seg" en liten trasè,kun tilegnet for drifting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...