Gå til innhold

har tatt diagnose men hva kan det komme av? noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 feil koder

10 oxygen sensor upstream of catalytic converter

13 oxygen sensor heater before catalytic converter

disse to vet jeg ikke helt hva betyr har skifta lamda sonde 2 ganger men feilene går ikke vekk noen som har hørt om liggnende?

siste feil kode er 120 road speed noen som vet hva dette er?

er en bmw 318is e36 93 mod

bilen fusker/sperrer på 5000

Skrevet

Ikke helt sikkerm, men tror de 2 første er Lambdasonde før og etter Katalysator.

Har du nullstillt etter bytte?

Den siste tror jeg du får for du kjører for fort på veien :P

Skrevet
  plexxipuz skrev:
ja nullstillt mange ganger hehe men de dukker opp igjen =/ har bare en lamda på bilen noen som vet om det skal være 1 eller 2 på m44 motoren?

Sikker på det? jeg trodde jeg kun hadde 1 på min også, men når jeg skiftet til grenrør så var det 2 lambdasonder på eksosmanifoldene også, sto litt på undersiden så jeg så de ikke før jeg tok av manifoldene, men dette er på M52B25, vet ikke om det er likt på din.

Skrevet

jaja 100% sikker på at jeg sletta dem=P men skal sjekke litt mere i morgen tenkte jeg for tror det skal være 2 lamdaer. har egentlig vært m42 motor i denne så er bygd om så kan være det har blitt noe kluss der=/

• 4 months later...
Skrevet

opp igjen. fått beskjed at det kun er EN sonde på m44b19 motoren, men hvorfor får jeg både kode 10 og kode 13 da? sliter med å bli kvitt disse kodene selv om jeg har feilsøkt ledninger å skiftet sonde. bilen fusker på full gass regner med det er dette som gjør det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...