AlXz Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hey! Har Scorpion effektanlegg på 320'n. Bør jeg få dette skrevet inn i vognkortet? (Bakpotta.., fra midten og ut..) Er ganske bra med lyd.. Hvordan er det evt å få dette inn i vognkort? Må jeg ha noe tüv papirer på det??? Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Har Scorpion bakpotte på min også, sa ikke noe om dette på BT da jeg var inne for å godkjenne senkesett og felger, eneste de kommenterte ar at det var en liten eksoslekkasje i skjøten men ikke noe mer enn det likksom Tuv får du ikke til Scorpion potter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hmm.., ok.. Tenkte det hadde vært greit om det stod skrevet inn, også lyktesenkere, osv, i tilfelle onkel blå var i ordentlig humør.. Da blir det vel lett inn på full tek., osv.. ?? Er jo ingen ulempe å ha det stående der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg fikk anmerkning på teknisk utekontroll med scorpion eksos. Når jeg kom inn på biltilsynet på risløkka lo de av hva utekontrolløren hadde notert, etter de hadde hørt lyden. Altså.. ingenting å kicke for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg fikk anmerkning på teknisk utekontroll med scorpion eksos. Når jeg kom inn på biltilsynet på risløkka lo de av hva utekontrolløren hadde notert, etter de hadde hørt lyden. Altså.. ingenting å kicke for. Vil det si at scorpionpotta har en lovlig grei lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg fikk anmerkning på teknisk utekontroll med scorpion eksos. Når jeg kom inn på biltilsynet på risløkka lo de av hva utekontrolløren hadde notert, etter de hadde hørt lyden. Altså.. ingenting å kicke for. Vil det si at scorpionpotta har en lovlig grei lyd? Vet ikke hvordan det er på andre biler men på min E39 så er det rolig lyd, litt mer buldrelyd på tomgang og ett heftig snerr ved pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 du må vel ha tüv papirer på den evt. men om det lar seg skaffe til scorpion vet jeg ikke. får det til simons hvertfall. Skaffa det i tilfelle de hadde noe å utsette på det. ikke at det er noe lyd å snakke om da men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 du må vel ha tüv papirer på den evt. men om det lar seg skaffe til scorpion vet jeg ikke. får det til simons hvertfall. Skaffa det i tilfelle de hadde noe å utsette på det. ikke at det er noe lyd å snakke om da men hehe De er TÜV sertifisert ifølge Bavauto.com men jeg finner ikke noe papirer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg ba om å få mitt supersport anlegg skrevet inn i vognkortet(hadde Tûv) men jeg fikk bare beskjed om at "det brydde vi oss ikke om"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg ba om å få mitt supersport anlegg skrevet inn i vognkortet(hadde Tûv) men jeg fikk bare beskjed om at "det brydde vi oss ikke om"... Ja jeg tror faktisk BT bryr seg fint lite om disse pottene stort sett, så lenge man ikke kommer med en 5" japsepotte som bråker like mye som en jumbojet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Målte 93db på min E36 325i med Scorpion catback og grenrør på BMWCCN Rudskogen treffet. Tviler på at de er så strenge på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå