ZhilleN Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Hallo folkens! Har ikke noen erfaring med senkefjører fra fj-motorsport, noen som vet hvor jeg justerer høyde, og lav på de, hva må jeg gjøre?? Takker for svar!
S.Arnesen Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Man kan ikke justere høyden med kun fjører. Ikke foran ihvertfall. Bak justerer man med den saken fjøra sitter på, og foran skrur man de "mutterene" fjøra sitter på opp og ned på demperen. om du ser på ett justerbart understell så ser du fort hvordan du justerer det...
ZhilleN Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 ikke fjører jeg mente, demperne.. kan ikke se åssen jeg gjør det jeg men..
knut_olestad Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Man justerer ikke høyda på demperne, kun stivhet eventuelt.
S.Arnesen Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 ikke fjører jeg mente, demperne.. kan ikke se åssen jeg gjør det jeg men.. Du ser de grønne sakene som er under bakfjørene på bildet vel? de skrues opp og ned etter ønsket høyde. På framdemperene så er det lik justeringsmåte, bare at selve demperen er gjenget opp og den skru saken er på demperen under fjøra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå