Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Hvordan går man frem for å gjøre hydrauliske løftere mekaniske? Vet flere på PPF har gjort det på M50 motorer og kunne jo spurt der, men..
torodd Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kan jeg aldri innbile meg at det går.. aldri hørt om det værtfall.. Og hvorfor skal du isåfall gjøre det? Dette syns jeg hørst veldig rart ut.. hva vill du oppnå, og hva er liksom fordelen? hva er PPF?
Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Hvor får man kjøpt det som passer M50? Må vel shimse som en M-motor da. Gjøres pga. turtall
torodd Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Er det mekaniske løftere m-motorene på e36 og nyere?? Og hva hjelper det? en hudraulisk løfter "tikker" jo mye mindre en en mekanisk? så slipper du og justere osv..
Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 En hydraulisk løfter greier ikke henge med når turtallet blir høyt nok
torodd Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Gjøre hydrauliske løftere "stumme" da ville jeg værtfall ikke gått for mekaniske løftere da ville jeg heller kjøpt nye hydraliks løftere er jo det som er orginalt. garantert det som er minst velikehold på..
Morty999 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 men ikke dermed sagt det som er best torodd. mekaniske henger med til 10000 det gjør ikke hyd løftere.
Haug530D Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Gjøre hydrauliske løftere "stumme" da ville jeg værtfall ikke gått for mekaniske løftere da ville jeg heller kjøpt nye hydraliks løftere er jo det som er orginalt. garantert det som er minst velikehold på.. Og de er jo veldig bra når de er tette også da han sier jo at de ikke klarer å følge med på høyere turtall, regner med at dette ikke er orginalt motor oppsett.
torodd Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Ja det er greit;) når det gjelder hvilke løfter om er best når det kommer til turtall så vet jeg ingen ting om det men det trådstarter spør om er hvordan "Gjøre hydrauliske løftere "stumme" da er det vell ingen ide og bygge om til mekaniske løftere... hudraulisk løfter lager skjenerelt mindre lyd enn en mekanisk løfter. værtfall i lengden mindre velikehold også
Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 hva er PPF? Finnes det folk med BMW som ikke har hørt om PPF? http://www.pure-pf.com/phpBB2/index.php
Fliid Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Bimmerlars, skjekket turner motorsport? Mener de skal ha ombyggingssett. Finner det ikke i farten men. Hydrauliske er noe ræl fra 7000 omdreininger, så ser klart fordelene med ett oppsett slik som i gamle dager.
Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Tror ikke du helt skjønner hva som er poenget her Torodd. Det er til en motor som skal varves langt over orginal turtallsperre og da går det ikke med hydrauliske. Leste en gang på PPF som en som bygde om løfterne sine, uten at jeg husker noe mer av det. Skal sjekke litt etter ombygningssett nå, Fliid
Hauso Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Jeg vet heller ikke hva PPF er for noe! Kunne noen forklar det? Takker:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå