Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg aldri innbile meg at det går.. aldri hørt om det værtfall..

Og hvorfor skal du isåfall gjøre det? Dette syns jeg hørst veldig rart ut.. hva vill du oppnå, og hva er liksom fordelen?

hva er PPF?

Skrevet

Er det mekaniske løftere m-motorene på e36 og nyere??

Og hva hjelper det? en hudraulisk løfter "tikker" jo mye mindre en en mekanisk? så slipper du og justere osv..

Skrevet

Gjøre hydrauliske løftere "stumme" da ville jeg værtfall ikke gått for mekaniske løftere :) da ville jeg heller kjøpt nye hydraliks løftere ;) er jo det som er orginalt. garantert det som er minst velikehold på..

Skrevet
Gjøre hydrauliske løftere "stumme" da ville jeg værtfall ikke gått for mekaniske løftere :) da ville jeg heller kjøpt nye hydraliks løftere ;) er jo det som er orginalt. garantert det som er minst velikehold på..

Og de er jo veldig bra når de er tette også da :P han sier jo at de ikke klarer å følge med på høyere turtall, regner med at dette ikke er orginalt motor oppsett.

Skrevet

Ja det er greit;) når det gjelder hvilke løfter om er best når det kommer til turtall så vet jeg ingen ting om det :)

men det trådstarter spør om er hvordan "Gjøre hydrauliske løftere "stumme"

da er det vell ingen ide og bygge om til mekaniske løftere...

hudraulisk løfter lager skjenerelt mindre lyd enn en mekanisk løfter. værtfall i lengden ;) mindre velikehold også

Skrevet

Bimmerlars, skjekket turner motorsport? Mener de skal ha ombyggingssett. Finner det ikke i farten men. Hydrauliske er noe ræl fra 7000 omdreininger, så ser klart fordelene med ett oppsett slik som i gamle dager.

Skrevet

Tror ikke du helt skjønner hva som er poenget her Torodd. Det er til en motor som skal varves langt over orginal turtallsperre og da går det ikke med hydrauliske. Leste en gang på PPF som en som bygde om løfterne sine, uten at jeg husker noe mer av det.

Skal sjekke litt etter ombygningssett nå, Fliid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...