DreRacing@ Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=565723 Veit egentli ikke hva jeg skal skrive, men helt utroli er det værtfall! pumpa var dårlig festet? HALLO! krever erstatning for bulken på bilen min LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jøss....Når en bil på 1500kg klarer å rive den løs, da er den virkelig dårlig festet. Faens bensinstasjon (= "- Det er en stor bulk ved siden av bensinlokket. Jeg syns de kan fylle opp tanken min som takk for tort og svie, sier hun." Skile får man bare lyst til å svølke =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Dumme menneske! Forøvrig nevnt i tulletråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Tipper at hun er kvalifisert til å bedømme om bensinpumpen er korrekt montert... Hun som ikke en gang klarer å ta den ut før hun kjører.. Forøvrig postet jeg dette i tulletråden igår.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Tipper at hun er kvalifisert til å bedømme om bensinpumpen er korrekt montert... Hun som ikke en gang klarer å ta den ut før hun kjører.. Hehe, uansett, tror ikke de som monterte pumpa tenkte på at den skulle stå imot slike krefter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 sorry for dobbeltpost, har ikke lest tulletråden ennå, kansje burde begynne hehe. Men tenk og kreve erstatning for skader på sin egen bil a gitt! for tort og svie liksom! minner jo om U S and A detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Minner meg om de 12783 blondinevitsene jeg har hørt om biler =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Dette er jo som tatt fra usa. Er det mulig å være så tomkjørt i huet? De var ikke festet godt nok... mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 - Jeg stoppet med en gang jeg skjønte at noe var galt. Jeg skjønner ikke hvorfor de kom med et brannslukkingsapparat - for jeg så ingen flammer. Jeg er bare forbannet over den bulken de har laget i bilen min, sier hun. Når hun SELV glemmer å ta ut slangen ifra bilens påfyllingsrør, så er det STASJONEN sin feil? Herregud kvinnemenneske, HVOR dum er du?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Det er jo helt utrolig Og noe som er hennes egen feil.. Og tenk å gå ut i vg med det, er jo enda litt mer latterlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Regner med at hun får erstattning siden det ikke sto noe om dette på pumpa. Regner med ifra nå av vil det stå med store bokstaver over vær pumpe HUSK Å TA UT BENSINSLANGEN ETTER FYLLING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hva folk får til! Sett for mye på amerikansk TV ho der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Leste det idag tidlig, fikk meg en latter da ja. Helt utrolig faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Slike folk får meg til å le. Utrolig å få seg til å skylde på pumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hehe, uansett, tror ikke de som monterte pumpa tenkte på at den skulle stå imot slike krefter Sannsynligvis tenkte de at den nettopp ikke skulle tåle slike krefter. Generelt er bedre om slangen rives løs på en kontrollert måte, enn at hele pumpen og lignende dras med. Slangene er derfor beregnet på å ryke ved et visst punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå