Litjhaug Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Går det ann å flytte kassene også? Seff Delte opp kassene så jeg kan flytte den ene bak den andre vis jeg skal ha med noe som er litt langt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Jeg lurer egentlig utrolig mye på hvordan det ser ut i bagasjerommet til andre bmw brukere som har lagt opp et annlegg i bilen sin.Så oppfordrer egentlig brukere til å legge ut bilder av sitt bagasjerom! Her er noen av 7-ern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Jeg lurer egentlig utrolig mye på hvordan det ser ut i bagasjerommet til andre bmw brukere som har lagt opp et annlegg i bilen sin.Så oppfordrer egentlig brukere til å legge ut bilder av sitt bagasjerom! Her er noen av 7-ern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Her er anlegge i min bmw 520d Kassen er bygget av Referanse Lyd! Sånn som dette står kassen nå, til å ha stasjonsvogn så er de liten plass nå Tenker på å få lagt forsterkeren i hjulbrønnen eller noe lignende å få kassen lenger inn og under trekk greia Sånn at kassa står slik og det blir bedre plass Om noen har forslag til plassering av forsterkeren så taes de imot;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 sånn var kassa mi i min forige e36, men vraka bilen før je var ferdi:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 da var jeg klar til og begynne på anlegget i bilen. 19 mm MDF platen ligger klar. kommet litt på vei. ennå litt lenger nesten ferdig. kassen ble ikke helt som planlakt pga dårlig plass til de 3 12 tommerne der jeg ville ha de men mangler bare litt trekk nå. da var kasa ferdig. gjenstår bare og legge opp ledninger og koble sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 jeg har ganske stor stereo, men bunnplata mi ble så deprimerende at jeg gidder ikke legge ut før jeg er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Er ikke på langt nær ferdig jeg heller, men dere kan jo se på prosjektlinken min i stedet for den som vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Der har du anlegg ja, hvor mye har du lagt inn i dette? Noe du har gjort selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hehehe, kjetil har bygget dette selv ja, han konkurerer i EMMA og driver EMMA www.emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 her er anlegget i min e39 er ikke helt ferdig da hadde to betingelser når jeg bygget det! - skulle være plass til bagasje og - skulle kunne ta ut reservedekk og slik uten problem. den første gikk ikke så bra men det me reservedekket ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 her er anlegget i min e39er ikke helt ferdig da hadde to betingelser når jeg bygget det! - skulle være plass til bagasje og - skulle kunne ta ut reservedekk og slik uten problem. den første gikk ikke så bra men det me reservedekket ble bra Det der kan umulig spille bra!? Og hva er vitsen med de 8" eller noe du har der? Blir nok mye bedre med 2 12"-ere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Her er bilder av e30 touringen jeg hadde : min første e30 sedan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 her er anlegget i min e39er ikke helt ferdig da hadde to betingelser når jeg bygget det! - skulle være plass til bagasje og - skulle kunne ta ut reservedekk og slik uten problem. den første gikk ikke så bra men det me reservedekket ble bra Det der kan umulig spille bra!? Og hva er vitsen med de 8" eller noe du har der? Blir nok mye bedre med 2 12"-ere! spiller rimeligt bra! men det kommer an på hvordan du har tenkt å spille! skal du ha ren bass blir det nok best med to 12 tommere, men hvis du vil ha litt fin lyd kan det være like godt med gode 8 tommere! men største grunden til at jeg har de 8 tommerene er at det var noe som jeg hadde liggende og da tenkte jeg at det hadde vert tøft og hatt i bilen! Men 12 tommerern er på en egen og god forsterker så jeg kan ha rimelig god bass hvis jeg ønsker , men jeg gidder ikke å få vont i hode av å kjøre bilen så anlegget er stil inn på å spille fint! ikke høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå