Gå til innhold

Liten krise her :S mistet bits ned i registerkjede sjakt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er riktig nok en doch motor i min 93 sierra, men fikk ikke lov å legge i post i ford forumet. Så håper på hjelp her :)

ja, har bytta toppakning og var på siste økt i stramming av bolter. Da jeg skulle gå løs på bolt nr. 8/10 faller bitset ut av holderen og ned i registerkjede sjakta, av alle steder! (lang torx 55 bits) Lyste ned der, men så ingenting. er langt ned.

Så det jeg lurer på: vil den dette ut om jeg skrur av bunnpanna? eller noen andre triks? haster.

Håper noen kan hjelpe, må få den ut igjen...

Skrevet

Den er sur vettu :/ og alltid skal de være siste bolten :P

Har selv greid og mista en mutter nedi og da hadde jeg motoren på motorbukk så det var lett og prøve og snu motoren på hode, men det nytta lite, måtte av med bunnpanna så ser ikke noe annen mulighet en det :?

Skrevet

jaja det lar seg gjøre, men surt asså! en ekstra jobb, må handle ny pakning og da. hvordan er det å skru av bunnpanna på doch? knotete?

noen som vet hvor man kan handle en sterk teleskop magnet a? hadde vært deilig og fått til det. men bitset veier en del da. 55 torx 4-5 cm lang.

Skrevet

den er lei. Defor man alltid skal ha papir/filler som tetter det hullet:P Da lærte du hvertfall det, og håper du får den ut:) lykke til!

Skrevet

Hehe... hva med heller å prøve å være et hyggeligere forum å hjelpe han.. Ser jo ut som han har Bmw og, så burde vel gå fint det..

Men trur nok det enkleste er å ta av bunnpanna ja, med flaks får du ta i den med en slik fleksi søker med magnet på.

Lykke til!

Skrevet
Du fikk ikke lov til å legge ut et ford spørsmål på ford forumet, hvorfor skulle det da virke logisk at bimmers var bedre?

Har lagt merke til at strikken for ot-tråder har blitt strekt lenger og lenger i det siste, så denne tråden er vel egentlig ikke værre enn mange andre som hovrer rundt her. Denne her handler ihvertfall om bil :lol:

Men... i see you point, And i agree...

Skrevet
Du fikk ikke lov til å legge ut et ford spørsmål på ford forumet, hvorfor skulle det da virke logisk at bimmers var bedre?

Man må sikkert ha medlemskap der, noen han tydeligvis ikke hadde tid til å skaffe seg ;)

Skrevet

Eg skulle skifte topp deksel pakning, og da datt ein bit av den gamle ner under kammen på motoren (m50). Starta motor etterpå, og kjørt litt. Ser ut som den blei spist eller ligger fint? :roll:

Skrevet
magnet fra temaen ordna det :D er letta nå :) takk for hjelpen!

Jeg skal ikke si "hva sa jeg"... men HVA SA JEG :D

Bra det ordnet seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...