E30 er tingen Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Sjekk ut den nye consept bilen til bmw designet av en i afrika http://www.topgear.com/uk/car-news/bmw- ... 2009-06-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hehe den var ikke så verst! Syns det er bra at folk kommer opp med slike ting jeg, så kanskje BMW får spaken i gir! Håper hvertfall på en BMW-modell i samme segment som Audi R8! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 fikk litt Ferrari møter lamborgini feeling av den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Slettes ikke så dum. Men jeg er litt enig med den ene kommentaren nede på siden om at den minner litt om en R8 med et heftig bodykit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 HER er også rompa avbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Hekken minner litt om Ferrari 430. Jeg hadde kjøpt en sånn hvis den kostet så mye penger som jeg får tak i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Nydelig bakfra - liker ikke frontfangeren helt jeg. Men uansett er det jo bare en som har sittet på gutterommet og tegnet. Synd det ikke er design fra BMW selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Visstnok ikke... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=531461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Snasent design! Litt for rund kanskje? Som jeg ser andre nevner, syns jeg BMW burde komme en "superbil" i nærmeste framtid. Syns denne krasjonen virker veldig stilg. Et spisst og aggresivt design. Denne som var et resultat av flere biler satt sammen i PS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Slettes ikke så gal den der. Hadde vert stilig om De hadde klart å komt med en M8. Den gamle 8-serien er jo superfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Visstnok ikke... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=531461 Tror Thorleif bommer denne gangen. Designeren er Idries Noah, som også har laget andre kjente konseptskisser for moroskyld. F.eks: Ferrari F250 Concept Fireblade Concept I linken til -Anders- står jo også kommentaren fra ham, om historien bak det. |Andreas|, Stemmer. Mye E92 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå