SSM Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Nå vil jeg ha alle samlet i en tråd her gutter Føler det er mange der som har biler jeg/vi ikke har sett før. KUN orginal biler er godtatt, så sleng opp et par bilder av bil, motor, interiør etc. Prosjekt eller ikke Post gjerne E30M3er du har hatt tidligere og for den del. Så, pøs på med herlighetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Desverre uten fast tak.. Edit: Kjem tilbake med fleire bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Uten fast tak er porr! Har lyst på en slik selv, da jeg stort sett bruker min kun når det er sol Veldig pen den bilen din! Få på noen carbon dtm speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 da legger jeg min ut her da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 .......satan <3 Den var bare helt nydelig (lov for andre brukere som IKKE har M3 å kommentere?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Enig med Clerion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Den var nydelig ja! Helt perfekt i mine øyne! Vel, har ingen M3 nå, men har hatt noen da. Alle tre er vel i andres besittelse her på forumet faktisk så de kjenner vel igjen bilene sine kanskje Hadde denne fra 2000-2002: Også denne noen år senere, den tilhører vel R Andersen ennå tenker jeg: Også denne til slutt, fra 2005-2007: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Snadder snadder! Pøs på! Dette liker vi! Selfølgelig skal andre få kommentere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Den var nydelig ja! Helt perfekt i mine øyne! Vel, har ingen M3 nå, men har hatt noen da. Alle tre er vel i andres besittelse her på forumet faktisk så de kjenner vel igjen bilene sine kanskje Hadde denne fra 2000-2002: Også denne noen år senere, den tilhører vel R Andersen ennå tenker jeg: Også denne til slutt, fra 2005-2007: Sølv(p) bilen har og vært min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Den gule er avbilda i denne utgaven av autofil sammen med et par andre "greie" biler. Nydelig bil! Denne tråden kommer til å bli konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Min pr. 2009: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Strøøøkne biler! Likte fargen på din Larsen-Racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Den gule er avbilda i denne utgaven av autofil sammen med et par andre "greie" biler. Nydelig bil! Denne tråden kommer til å bli konge Der solgte du akuratt et Autofil blad for dem hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Bildene er slettet siden bilen ikke er 100% original lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Øyvind, ett ord - runkemateriale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå