Thunegutt Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Nydelig bil Raymond, skulle bare kvittet deg meg de hele nyrene og fått på de vanlige! Likte stuket på den Bilen til Omre er jo ganske lik Thune sin Ja, d likte eg ikkje hehe Kongebil med sjefs motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 4-bolts på den til Omre service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 alpina understell på den =) bra opservert! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Så en kan poste bilder av hvilken som helst e30 bare det er komplett ombygd med orginalt bmw blekk eller ? Og DIN egen seff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Så en kan poste bilder av hvilken som helst e30 bare det er komplett ombygd med orginalt bmw blekk eller ? Og DIN egen seff.. Streng tatt så er dette en tråd hvor man poster bilder av sin egen E30 M3, så ombygde biler er egentlig ikke tillatt, men tror vi skal la det gli gjennom sensuren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Står det noen plass i tråden at det kun er originale E30M3er som kan legges ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja, hvis du leser første post fra trådstarter, så ser du han skriver dette: KUN orginal biler er godtatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja, hvis du leser første post fra trådstarter, så ser du han skriver dette:KUN orginal biler er godtatt Pokker, det så jeg ikke... Da skal jeg slette mine så blir det ikke noe mere klaging. Hvis de som har sitert "bildene mine" også redigiere og sletter linken så blir det veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Du bør ikke slette bildene av bilen din. Vil tro det går bra for trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Du bør ikke slette bildene av bilen din. Vil tro det går bra for trådstarter. Det gjør det helt sikkert, men skjønner ikke hvorfor folk ALLID må sutre og frute for et eller annet. Virker som enkelte bevist leter etter noe de kan klage på.. Blidene er slettet i mine poster her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Utrolig mange flotte M3'er her!!! Så denne kan vel riktignok ikke måle seg med de fleste her,men her er min gamle ....hadde mange planer for denne,med både ny lakk o.s.v, men det ble aldri..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Du bør ikke slette bildene av bilen din. Vil tro det går bra for trådstarter. Det gjør det helt sikkert, men skjønner ikke hvorfor folk ALLID må sutre og frute for et eller annet. Virker som enkelte bevist leter etter noe de kan klage på.. Blidene er slettet i mine poster her. Sutre og sutre, var vel helst for å vere sikker på om eg kunne legge ut bilder av MIN ikkjeorginale M3 når den blir klar, blir ombygd med orginale bmw deler plukka fra donorbil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Må vell legge ut et par bilder jeg og da. Bilder av bilen etter jeg har tullet litt med den. Bilder av bilen når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 var vel deg jeg såg i molde for en liten stund siden, trur du lå bakom meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Hehe, det jeg legger i ombygd er de som ikke har WBSAK chassis nummer. Altså det som er omsveist fra vanlig E30. Om det er annen motor i den spiller ingen rolle. Men for all del, post opp selv om det er ombygd fra vanlig E30. Bare husk å bemerk det Den sisste her var veldig pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå