pimped@epost.no Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Må vell legge ut et par bilder jeg og da. Bilder av bilen etter jeg har tullet litt med den. Bilder av bilen når jeg kjøpte den. Detta interiøret er sinnsykt fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Må vell legge ut et par bilder jeg og da. Bilder av bilen etter jeg har tullet litt med den Du som kjøpte denne, ja du har hvertfall tullet med den! er fra mandal selv(vet ikke helt åssen standen var når du kjøpte den, men var stadig forbi bilen, og den så veldig godt holdt ut) Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpte den selv på dagen, den var helt perfekt! skulle ikke gjort en dritt med den annet en å bytte slitedeler og lignende. hva har du gjort med bilen? må få på alpina felgene igjen, hvis ikke du har solgt de typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Den var nydelig ja! Helt perfekt i mine øyne! Vel, har ingen M3 nå, men har hatt noen da. Alle tre er vel i andres besittelse her på forumet faktisk så de kjenner vel igjen bilene sine kanskje Hadde denne fra 2000-2002: Også denne noen år senere, den tilhører vel R Andersen ennå tenker jeg: Også denne til slutt, fra 2005-2007: hvilken gulfarge er dette? helt nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Den øverste ser litt annerledes ut nå Grusom de speila der på e30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 M30bXx: Det er en gulfarge fra tidlige VW Polo og Passat, 78-79 modell hvis jeg husker riktig. Så fargen på en M3 fra Tyskland, derfor jeg lakket bilen og felger i denne fargen. Ble fornøyd selv ja Ole@Automote: Hehe, enig i speilene, hadde aldri satt de på nå. Men da jeg eide den synes jeg de var kule faktisk. Kan ikke huske at det fantes DTM-speil til disse da. Har vært med på mye denne bilen, husker den godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 DTM speil har eksistert til e30 M3 siden de kjørte DTM løpene men de var uhorvelig dyre på den tiden der. Hadde den gått langt når du hadde den? nå har den 136000km på telleren eller noe sånt. Så jeg har kjørt 5 - 6 tusen km på 5 år!! Nesten synd å selge den uten å ha brukt den mere men du verden hvor arti jeg har det når jeg cruiser med den! forbikjøringer går som en lek! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Ja, de har jo eksistert så lenge, men kan ikke huske å ha sett noen til salgs på den tiden. Hadde sikkert ikke hatt råd til de allikevel, var lærling jeg da Jeg var 3. eier på denne, 83000km på telleren da jeg kjøpte den, 105000 (tror jeg ) da jeg solgte den til Hamar. Kan nok stemme bra med km tallene nå ja, hvis du har kjørt så lite med den Vet ikke hvor mange som har vært eiere imellom oss. Bilen har blitt steike rå med ny farge og BBS-RS Og ikke minst motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 http://www.gtplanet.net/gran-turismo-in ... mw-e30-m3/ noen som har planer å "kjøre" mer med sin e30 m3 her iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Håper at det er E30M3 på det nye Gran Turismo! Vurderer å kjøpe Xbox 360 kun for å få Forza Motorsport 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Da er vi 2 larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 bilen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Fant noen gamle bilder av min gamle M3. Tror det var en 87 mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 pen bil thune, originalbil med s14? sleng uten noen bilder av den du har nå da! sjefsbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 original M3 med en sur S14 ja! Har laget en prosjekttråd av min nåværende M3. Siden den ikke er original har jeg ikke lagt den inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 original M3 med en sur S14 ja! Har laget en prosjekttråd av min nåværende M3. Siden den ikke er original har jeg ikke lagt den inn her åii, det har jeg ikke fått med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå