Gå til innhold

Post bilder av DIN E30M3 her :)

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden? Både jeg og han som hadde den holder til ca 10 mil sør for Trondheim. ;)

Solgte den i 2004 til en der oppe ja.

Jeg var med og hentet denne bilen da Roy tore kjøpte den. Sinnsykt pen m3.

Tenningslåsen gikk i vranglås akkurat når vi skulle hente den husker jeg.

dagen før var vi å så på en t-gul m3 med svarte tribals på siden på Gjøvik. Den var veldig sliten, Noen som har sett igjen den bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Orginal M3 eller en bra ombygd, gir like mye kjøre glede. De gromeste E30en her til lands, er vel ombygde 316/320. :D

Klart en org har mere verdi når den skal selges, men kjøre gleden er vel den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse pene biler her som hvertfall ikke jeg har sett før :)

Orginal E30M3 er en som ikke er omsveist fra vanlig E30, om det er anna motor i den så er den like orginal ut fra BMW Motorport!

Hva bil er det du tenker M3Yngve? Helge Vik sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!

Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 :D Og den lyden! håhå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene.

quote]

Ifølge trådstarter skulle vel det bare være org. biler i denne tråden? Eller er det karosseriet det menes da?

Men ja, din er grom nok den ;)

Altså IKKE glassfiberbredda (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!

Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 :D Og den lyden! håhå!

Så... bilen er smadra? =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til de grader!

Søk på skiltnummeret til den på Youtube, ligger et par filmer der som minne! På den ene der så er det et bilde på slutten fra ulykka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til de grader!

Søk på skiltnummeret til den på Youtube, ligger et par filmer der som minne! På den ene der så er det et bilde på slutten fra ulykka.

Faens møkkafolk.... Synd med slike ulykker, men jævli uansvarlig.

Får ikke sett videoen på jobben =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til de grader!

Faens møkkafolk.... Synd med slike ulykker, men jævli uansvarlig.

Får ikke sett videoen på jobben =p

OT: Men "uansvarlig" og"møkkafolk"?? Står jo ikke nevnt ETT sted hvorfor bilen krasjet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...