Rogern Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Lenge siden? Både jeg og han som hadde den holder til ca 10 mil sør for Trondheim. Solgte den i 2004 til en der oppe ja. Jeg var med og hentet denne bilen da Roy tore kjøpte den. Sinnsykt pen m3. Tenningslåsen gikk i vranglås akkurat når vi skulle hente den husker jeg. dagen før var vi å så på en t-gul m3 med svarte tribals på siden på Gjøvik. Den var veldig sliten, Noen som har sett igjen den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Orginal M3 eller en bra ombygd, gir like mye kjøre glede. De gromeste E30en her til lands, er vel ombygde 316/320. Klart en org har mere verdi når den skal selges, men kjøre gleden er vel den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 fikk knipset noen bilder av min m3 i dag, ikke beste kvalitet fra mobilen men, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 jævlig fin den der:) spessiellt når jeg har sett hele tråden om bilen:) syns den skulle vært 10 mm lavere foran og bak... men det skulle min vært å konge å sånn her post:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Masse pene biler her som hvertfall ikke jeg har sett før Orginal E30M3 er en som ikke er omsveist fra vanlig E30, om det er anna motor i den så er den like orginal ut fra BMW Motorport! Hva bil er det du tenker M3Yngve? Helge Vik sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Go bilen min som jeg aldri skulle solgt Org. M3 godkjennt med 3,5l motor fra M5 E28. Første M3 i Norge som var godkjennt med denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag! Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 Og den lyden! håhå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene.quote] Ifølge trådstarter skulle vel det bare være org. biler i denne tråden? Eller er det karosseriet det menes da? Men ja, din er grom nok den Altså IKKE glassfiberbredda (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 Og den lyden! håhå! Så... bilen er smadra? =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 Og den lyden! håhå! Så... bilen er smadra? =/ Så til de grader! Søk på skiltnummeret til den på Youtube, ligger et par filmer der som minne! På den ene der så er det et bilde på slutten fra ulykka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene. Fyyy faen, så rått, hvor kjøpte du carboninnsuget, såg så fantastisk flott ut:-) Helt nydelige E30 M3'en dere har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 Og den lyden! håhå! Så... bilen er smadra? =/ Så til de grader! Søk på skiltnummeret til den på Youtube, ligger et par filmer der som minne! På den ene der så er det et bilde på slutten fra ulykka. Faens møkkafolk.... Synd med slike ulykker, men jævli uansvarlig. Får ikke sett videoen på jobben =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 Og den lyden! håhå! Så... bilen er smadra? =/ Så til de grader! Søk på skiltnummeret til den på Youtube, ligger et par filmer der som minne! På den ene der så er det et bilde på slutten fra ulykka. Faens møkkafolk.... Synd med slike ulykker, men jævli uansvarlig. Får ikke sett videoen på jobben =p OT: Men "uansvarlig" og"møkkafolk"?? Står jo ikke nevnt ETT sted hvorfor bilen krasjet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Den ble nok ikke krasjet med vilje, men mener jeg leste høy fart i en avisartikkel når det hadde skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 søkte på skilt nr men finner ingen ting på youtub.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå