SSM Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Mye pent her, og mer vil vi ha! Jeg kan tilføre at på Gatebil Våler vant jeg Meguiar's Show and Shine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Å FYYYY!!! noe så pent Denna må vi vel få mer bilder av???? og info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Å FYYYY!!! noe så pent Denna må vi vel få mer bilder av???? og info! Takker! Ligger vel nok bilder av den her ute allerede tror jeg Hadde en stor prosjekt tråd, men fikk den slettet av moderator etter ønske. Jeg har gjort så mye med den at det er for mye å skrive om her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har faktisk ikke sett noen av din før Så jeg vil helst se flere bilder ja hehe Motor det er i denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Hehe! Ligger vel bilde i første posten eller litt nede på første siden tror jeg. Hva motor det er!?? Det ser du vel på bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Realiserte drømmen, og kjøpte denne igår jeg Orginal '87... oppgraderinger kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Grattis! Så meget bra ut. Mer info takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Orginal utenom senk og evo leppe.. Zinoberrot og sort skinn.. Har lagt endel i handlekurva det siste døgnet ja "Ebay.de" og "google oversetter" er nyttig verktøy, hehe. Startec baklykter, sota blinklys, M3 emblemer, girkule og sportevo luftekanaler allerede på vei... Er også på utkikk etter noen nye breie 17 tommere... Tips?? Skal på svendsen eksos kl.12 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Gratulerer med verdens beste og feteste bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Gratulerer med verdens beste og feteste bil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Bilder av min hennarøde m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Bilder av min hennarøde m3 Det var disse bildene som gjorde meg til gjeldsoffer forrige uke Eneste kjedelige med denne bilen er at den er helt perfekt, og det ikke er noe mer å gjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Nyyydelig bil Patricko! Kjøpt felger av Felgen-Garage du? Hvor mye hk havna du på til slutt, kom aldrig opp noe tall som jeg fikk med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Bilder av min hennarøde m3 Eneste kjedelige med denne bilen er at den er helt perfekt, og det ikke er noe mer å gjøre med den Bytte skiltplate, montere org. nyrer og fjerne lyktelistene Heftig og fin redskap patricko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Bilder av min hennarøde m3 Eneste kjedelige med denne bilen er at den er helt perfekt, og det ikke er noe mer å gjøre med den Bytte skiltplate, montere org. nyrer og fjerne lyktelistene Heftig og fin redskap patricko! Lyktelistene er fjernet, nyrene forblir nåkk sorte har de blanke liggende å har prøvd de i ettertid men syns det er de sorte som passer best. Bytte skiltplate? Hvorfor det? Er jo org. ifra bmw motorsport munchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå