Gå til innhold

Lakkere om E39

amgondal
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte å høre på andres meninger før jeg gjør noe drastisk, Har en sølv/bronse farget E39 som jeg skal lakkere over sommeren.

Det jeg tenker på er å lakkere hele bilen i neon grønn, med unntak av panser tak og bagasjelokket som skal være i en grå-svart farge. Har tenkt å få gjort det i sverige (pga prisen). Bare kom med synspunkter evt andre anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var noe sånt jeg tenker på, men tror det blir finere med neon grønn, og selvfølgelig med full styling, men først så skal min 520 bygges om til 540. Starter på prosjekten til høsten/vinteren. Det er mye som må planlegges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du har rett. Det var ikke sånn jeg hadde forestilt meg. Jeg får vell konsentrere meg om å gjøre den om til 540 først, så får jeg tenke litt mer på fargen, kanskje jeg går for en ensfarge. Vil ha en bil som skiller seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hva vil det koste sånn ca å hel lakkere en E39 (kalsse A lakkering) også inni motor rommet ???

Har noen her erfaring med noen flinke lakkerere her i Oslo område.

Har forøverig funnet en donor bil på www.mobile.de , så hvis alt går i boks begynner snart forandringen av 520 til 540.

både gleder og gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...