amgondal Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Hei, tenkte å høre på andres meninger før jeg gjør noe drastisk, Har en sølv/bronse farget E39 som jeg skal lakkere over sommeren. Det jeg tenker på er å lakkere hele bilen i neon grønn, med unntak av panser tak og bagasjelokket som skal være i en grå-svart farge. Har tenkt å få gjort det i sverige (pga prisen). Bare kom med synspunkter evt andre anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Om dette var facebook ville jeg sagt "liker ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 hadde det vore ein toyota celica skulle eg ikke sagt noe.. men ikkje neongrønn farge på ein e39.... det kommer ikke til å bli bra.. finn deg heller ein flott blåfarge heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Whoot Nei gå for Le-mans blå eller en annen fin blåfarge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Kan jo bli bra hvis det er gjennomført. En sånn farge KREVER full styling. Noe sånn du har tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 syns slik lakkering passer best på biler med gjennomført styling og med stor motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Gjør seg best som en rundetids-jager på Gatebil den der ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amgondal Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Ja det var noe sånt jeg tenker på, men tror det blir finere med neon grønn, og selvfølgelig med full styling, men først så skal min 520 bygges om til 540. Starter på prosjekten til høsten/vinteren. Det er mye som må planlegges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amgondal Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Whoot Nei gå for Le-mans blå eller en annen fin blåfarge ja Har du en sample på fargen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 En kjapp shop av den som er postet over her. Vet ikke om det er skil du tenker det men. Dette er vel LeMans blå. Bare på E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amgondal Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Ja, men med neon gronn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520iA99 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Nei ser ikke helt dette for meg, passet ikke helt på denne bilen. Svart matt hele bilen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amgondal Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 ja, du har rett. Det var ikke sånn jeg hadde forestilt meg. Jeg får vell konsentrere meg om å gjøre den om til 540 først, så får jeg tenke litt mer på fargen, kanskje jeg går for en ensfarge. Vil ha en bil som skiller seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amgondal Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hei, Hva vil det koste sånn ca å hel lakkere en E39 (kalsse A lakkering) også inni motor rommet ??? Har noen her erfaring med noen flinke lakkerere her i Oslo område. Har forøverig funnet en donor bil på www.mobile.de , så hvis alt går i boks begynner snart forandringen av 520 til 540. både gleder og gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 dyrt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå