hagenisse Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Hva er egentlig "siste pris folk"? Det er de som ringer og spør hva siste pris er. Har opplevd det fra noen av våre nye landsmenn, uten at det trenger bety noe. Uansett utrolig irriterende med folk som pruter før de har sett bilen. Dette er vel ikke det eneste han er vanskelig på heller..
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Uansett utrolig irriterende med folk som pruter før de har sett bilen. Jeg har faktisk prutet på enkelte biler når jeg ikke har hatt anledning til å kikke på dem før et eventuelt kjøp - gjerne når bilen har stått langt unna eller lignende, mens jeg likevel har følt jeg "måtte ha den". Beklager om jeg har irritert deg. Dette er vel ikke det eneste han er vanskelig på heller.. Sjansen er vel stor for det, ja.
hagenisse Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Hvor bor du? Tid for buksevann! Men seriøst; det er forskjell på å ringe selger, prate om bilen og så gi et bud kontra ringe opp å skrike "HVA ER SISTE PRIS?!". Når jeg solgte den forrige bilen fikk jeg flere sms hvor det stod "hvor mye går du ned i pris?".. Gnnnaaaah.
EirikL Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Vi burde jo ha ringt ham i hopetall og presentert oss som folk fra bimmers og vi likte den sjarmerende annonseteksten hans:) Han har nok bare noen komplekser som må leves ut.
Kjell Z3 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Her fraskriver han seg jo en del potensielle kjøpere, kunne jo tenkt meg et slikt dyr selvsagt avhengig av pris, men for det første er det ikke slike annonser jeg ringer på, for det andre MÅ jeg jo ringe for å få vite om den har rett pris, og er den for dyr vil han jo ikke at jeg skal ringe. Jeg har ingen anelse om hva den kan koster. Snakk om idiot.
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Men seriøst; det er forskjell på å ringe selger, prate om bilen og så gi et bud kontra ringe opp å skrike "HVA ER SISTE PRIS?!". Når jeg solgte den forrige bilen fikk jeg flere sms hvor det stod "hvor mye går du ned i pris?".. Gnnnaaaah. Selvsagt. Det er stor forskjell på hvordan man gjør ting. Ofte så sier jeg at tålerer stort sett det meste som sies, men det kommer an på måten det sies på. Slik tror jeg er med pruting eller bilkjøp generelt og - gjerne "fornærm" selger både hva gjelder pris og stand på hva han selger, men gjør det på en slik måte at han bukker i enighet. Bmw-en jeg eier nå ble kjøpt usett og ferdig prutet (fra min side). Jeg sa fra selger hvilke ting jeg bekymret meg for, hva syntes den manglet, at jeg ikke hadde mulighet til å se over bilen på forhåndm, for å deretter legge inn et "bud" litt under prisen.
Kjell Z3 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Jeg har prutet alle mine biler på tlf, da har jeg sagt at jeg tar bilen om den er som beskrevet men at prisen er litt for høy. Så sier jeg hvor langt jeg vil strekke meg, ingen har blitt sure enda.
M6 Bjørn Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Jøss for en idiot Har denne bilen i det hele tatt hatt norske skilter på?
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Jøss for en idiot Har denne bilen i det hele tatt hatt norske skilter på? Det aner vi ikke; Vi får nemlig ikke lov til å ringe å høre.
525i1991 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 kun kosekjørt? ja det vises på videoen? eller er det en annen bil? hihi
oddis Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Den som kjøper denne bilen vil nok trolig holde seg langt unna offentlige BMW treff... Han vil neppe at alle skal peke og gestikulere om at "der er dusten med den E38n fra bimmers". Hahahaha
Leadfoot Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Haha, møkkamann. En eller annen får få ham til å snuse på en E46 coupe, la ham ta en prøvetur etc, så fortelle ham at han er en arrogant drittsekk og at du ikke vil selge til en sånn (grøss)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå