Kjell Z3 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Les denne annonsen på en 7 serie og se hva idioten skriver om oss. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Uavhengig av hva han skriver om akkurat Bimmers.no, så virker selgeren langt surere enn de jeg ønsker å handle med. I og med at bilen har deler fra Ac-Schnitzer, er det kanskje naturlig å tro at eieren både liker skytevåpen og nettby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 What a retard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 HAHA, tror jeg kan tippe hvilken bil det er snakk om ja Men ganske feit bil, det skal han ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 I og med at bilen har deler fra Ac-Schnitzer, er det kanskje unaturlig å tro at eieren både liker skytevåpen og nettby? Første jeg tenkte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Skikkelig geni han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 En slik annonse ville jeg aldri finne på å ringe på, slike folk handler jeg ikke med. Så lite vett som det ser ut til at han har er den sikkert skamkjørt også, derfor vil han sikkert selge den. IDIOT MED EN ALDRI SÅ LITEN HJERNESKADE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Hehe, stakkars jævel. Han må ha et trist liv Man kan ikke gjøre annet enn å synes synd på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 I og med at bilen har deler fra Ac-Schnitzer, er det kanskje naturlig å tro at eieren både liker skytevåpen og nettby? Fikk samme feeling selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Haha. Navnet høres kjent ut; overrasket over det ikke står noe om momentet i denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Tror nok jeg vet hvilken smarting dette er ja En veldig kvalmende person.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 En litt kar med veldig ekkel personlighet som er å finne på nettby ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1245457339 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Hva er egentlig "siste pris folk"? Dessuten er det merkelig å ikke avertere bilen med pris, når selger er så vanskelig på hvorfor og ikke minst hvem som ringer ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Er ikke akkurat slik man skriver når man ønsker et vellykket salg. Men dessverre er noen mennesker så trangsynt at dem ikke ser lenger enn sin egen nesetipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå