Gå til innhold

Jägermeister e30 m3. Vurderes solgt.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til opplysning har bilen til KM rundt 340hk i motor, og ja den er god for mer enn han kjører den, begynner jo som sagt å bli gammel. Men han kjører godt for alderen sin! KM har lagt ned betydlige summer i den bilen, både i oppgraderinger, og gjenoppbygging. Motoren har fått smake det på både den ene og andre måten :wink:

340 sugehester i en S14?? Må være verdensrekord... Hadde ikke DTM-bilene rundt 280hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning har bilen til KM rundt 340hk i motor, og ja den er god for mer enn han kjører den, begynner jo som sagt å bli gammel. Men han kjører godt for alderen sin! KM har lagt ned betydlige summer i den bilen, både i oppgraderinger, og gjenoppbygging. Motoren har fått smake det på både den ene og andre måten :wink:

340 sugehester i en S14?? Må være verdensrekord... Hadde ikke DTM-bilene rundt 280hk?

DTM-M3ene hadde ca 340-360hk mot slutten iallefall, da med 2,5L. Til sammenlikning kjørte RS 500 Cosworth med ca 550 turbo-hk, allikevel slet de med M3en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dtm hadde da 340 hk ved 10500 o/min eller no. med dagens teknologi i dataprut er vel det ikke en umulighet, men jeg har sett inn maten i en dtm motor og det er ikke dagligdags for å si det sånn

Nå er ikke motoren til KM dagligdags heller.

Som sagt, motoren, ikke minst bilen er påkostet MYE penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg stod å snakka me han og han SA 243 eller noe på hjula og 280 i motor. Noe mer enn det så ble det ubrukeli på gata. Var evo 3 ventiler + 0.5mm, 48mm spjeld, carbon boks, 2.3l borra og stroaket til 2.5l. DTM bilene hadde et uvisst tal på slutten. Myter sier opp mot 400hk. Da kjørte de med glide spjeld som er så godt som av og på. Og tror nok du må over 0.5mm overdim på evo 3 ventiler for å klare 340 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som tok teknisk på min bil kanskje?

Det gikk veldig seint med han.. Brukte liksom hele banen og lagde ingen "lommer" som man gjør når man stort sett kjører ideal sporet.

Kanskje like greit jeg ikke følgte deg, hadde blitt litt mye satsing kanskje :P Hold på å gå rett i dekk stabelen ene gangen, men gikk fint! hehe

Var jeg som tok teknisk på bilen din :) å nei, jeg rørte ikke lakken :wink:

Trur ikke du henger med stian, da jeg sleit litt men tok en del innpå deg :) gatehjul.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som tok teknisk på min bil kanskje?

Det gikk veldig seint med han.. Brukte liksom hele banen og lagde ingen "lommer" som man gjør når man stort sett kjører ideal sporet.

Kanskje like greit jeg ikke følgte deg, hadde blitt litt mye satsing kanskje :P Hold på å gå rett i dekk stabelen ene gangen, men gikk fint! hehe

Var jeg som tok teknisk på bilen din :) å nei, jeg rørte ikke lakken :wink:

Trur ikke du henger med stian, da jeg sleit litt men tok en del innpå deg :) gatehjul.no

Jeg kjørte ikke alt jeg klarte hele tiden, litt redd for bilen når horna ikke er helt ute av panna :P Var ikke fornøyd med bremsene, de funka bra på Rudskogen men tror Våler krever mer bremser. Får lage til kjøling fra inntaka så kan det hende det kommer seg.

Kjøre på bane med felger og dekk med så mye strekk som jeg har egner seg dårlig. Blir 16" med slicks til neste år kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...