Stian_B Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 stemmer sikkert det... hehe tok en frokost og kaffe.... hehe sånn litt før 10 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 stemmer sikkert det... hehe tok en frokost og kaffe.... hehe sånn litt før 10 eller noe? Var mellom kl 3 og halv 4 trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 da veit jeg ikke stod på esso ved jessheim rundt de tider.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Ok, da var det nok en annen jeg så. Mulig den var orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Da var carbonluke , vinge og dtm flapp på plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Det var en solid luftbrems! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Får bra trykk i rævva nå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ble bra dette, og må si felgene sitter som et skudd på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Takker... må nesten si meg enig... hehe bra fornøyd med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Nice Tipper du kommer til å sette tenna i dashbordet når du går av gassen med den flapen der! Spretter bagasjeluka fort opp nå, eller har du redusert spennet på "fjærene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 spretter fort opp, må holde den igjen, har ikke kikket på fjærene ennå da det blei satt på dagen før jeg dro tilbake til bodø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Var toppfarten for høy? Ser fet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 bare få på igjen dekoren på sidene nå så er denne bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 ja.. blei redd av farten hehe ja kommer på igjen til våren... mer tid hjemme da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Den originale SportEvo flappen bremser SportEvoen 7kmt i toppfart. Den du har bremser den sikkert minst 20kmt.. Stygt er det også.. Sorry at jeg ikke er enige med alle andre. Biler er bra den, men den DTM flappen ser bare teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå