Gå til innhold

Jägermeister e30 m3. Vurderes solgt.

Share

Anbefalte innlegg

Den originale SportEvo flappen bremser SportEvoen 7kmt i toppfart. Den du har bremser den sikkert minst 20kmt.. Stygt er det også.. Sorry at jeg ikke er enige med alle andre. Biler er bra den, men den DTM flappen ser bare teit ut..

Alle har lov å ha forskjellige meninger, henger ingen for det... hehe var helt enig med deg før og syntes den var litt overkill, men med tiden har jeg syntes det har vært noe som manglet og med det stuket som er på bilen nå syns jeg det blei midt i blinken, startec nå så er jeg godt fornøyd med utseende :wink: men ja den bremser nok litt men har forandret utvekslingen og stopper på turtallsperra i 5 så går nok greit ;-) får bra trykk i rumpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes `92 extended flap`en er fet jeg, hadde sånn på min forrige M3 også. Hvem trenger toppfart da? ;) Stilig bil du har bygget deg, nesten så jeg får lyst til å bygge en DTM-replica selv en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig det der, men en ting, kast felga...... ;) Få på noe litt sprekt, f.eks BBS CH tror jeg hadde blitt stilig :) Synes svarte felger blir kjedelige og se på, min mening ;)

Enig, men ikke BBS CH! Heller no to/tre-delte greier som er litt mer tidsriktig : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene forblir på bilen så lenge den har orginalbrems, syntes bilen kler de utrolig godt... kjempe fornøyd med stuket... men har jo 330k-sport liggende som skal på og da blir det andre felger, oz, compomotiv el noe annet som passer på med de bremsene, veit ikke ennå hehe.

Så fremtidige planer er vel egentlig bremser felger. Få innskrivi 17" i vognkort samt senkesett.

prøve å få godkjent ratt, seler og stoler.

Planen er å få godkjent å skrivi inn det meste som kan skrives inn i vognkort for å slippe stress hvis man skulle bli stoppet av politiet(kommer vel en dag det og) har veldig lyst å få inn bremsene og men noe jeg trur er teknisk umulig men verdt forsøket... også litt lyst på startec men man får sjå. carbonpanser popper vel på en gang og tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Fikk noen runder på rudskogen på fredagen, ordentlig godt og betryggende å se at maskinisten gikk som et skudd hele dagen og fungerer godt. Ikke hatt noe barnesykdommer og er knallfornøyd, få handlet inn felger og slicks til vinteren og få på bremser så blir det tut og kjør til sommern.

Har en film fra litt kjøring men må redigeres da filmen må snues 180grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...