Stian_B Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Den originale SportEvo flappen bremser SportEvoen 7kmt i toppfart. Den du har bremser den sikkert minst 20kmt.. Stygt er det også.. Sorry at jeg ikke er enige med alle andre. Biler er bra den, men den DTM flappen ser bare teit ut.. Alle har lov å ha forskjellige meninger, henger ingen for det... hehe var helt enig med deg før og syntes den var litt overkill, men med tiden har jeg syntes det har vært noe som manglet og med det stuket som er på bilen nå syns jeg det blei midt i blinken, startec nå så er jeg godt fornøyd med utseende men ja den bremser nok litt men har forandret utvekslingen og stopper på turtallsperra i 5 så går nok greit får bra trykk i rumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Jeg synes `92 extended flap`en er fet jeg, hadde sånn på min forrige M3 også. Hvem trenger toppfart da? Stilig bil du har bygget deg, nesten så jeg får lyst til å bygge en DTM-replica selv en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Synes det ble ordentlig tøft med den flappen, jeg! Hvem bryr seg om at man mister litt toppfart. Sjelden man ligger og pusher 200++ uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Nydelig det der, men en ting, kast felga...... Få på noe litt sprekt, f.eks BBS CH tror jeg hadde blitt stilig Synes svarte felger blir kjedelige og se på, min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Nydelig det der, men en ting, kast felga...... Få på noe litt sprekt, f.eks BBS CH tror jeg hadde blitt stilig Synes svarte felger blir kjedelige og se på, min mening Enig, men ikke BBS CH! Heller no to/tre-delte greier som er litt mer tidsriktig : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 synes dtm flappen ser dumt ut på en original m3, men denne bilen kler den 100%, med det bane stuket den har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 DTM flapp er et "must" på alle E30 M3 med racestuk Fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Denne bilen fortjener DISSE i 5-bolt 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Dette blee veldig bra... hva er plannene videre med bilen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 felgene forblir på bilen så lenge den har orginalbrems, syntes bilen kler de utrolig godt... kjempe fornøyd med stuket... men har jo 330k-sport liggende som skal på og da blir det andre felger, oz, compomotiv el noe annet som passer på med de bremsene, veit ikke ennå hehe. Så fremtidige planer er vel egentlig bremser felger. Få innskrivi 17" i vognkort samt senkesett. prøve å få godkjent ratt, seler og stoler. Planen er å få godkjent å skrivi inn det meste som kan skrives inn i vognkort for å slippe stress hvis man skulle bli stoppet av politiet(kommer vel en dag det og) har veldig lyst å få inn bremsene og men noe jeg trur er teknisk umulig men verdt forsøket... også litt lyst på startec men man får sjå. carbonpanser popper vel på en gang og tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Fikk noen runder på rudskogen på fredagen, ordentlig godt og betryggende å se at maskinisten gikk som et skudd hele dagen og fungerer godt. Ikke hatt noe barnesykdommer og er knallfornøyd, få handlet inn felger og slicks til vinteren og få på bremser så blir det tut og kjør til sommern. Har en film fra litt kjøring men må redigeres da filmen må snues 180grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 utrolig flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Denne bilen fortjener DISSE i 5-bolt 18" Hvor får man kjøpt slike felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 lurer jeg på og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 ebay<-- ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå