thorbis Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 pen bil. må jg foreslå mer strekk på gummi og noen cm nedover med bilen? hihi. deg jg kjøpte ishjul av sant? blir morro og se bilen live på bmwccn. jg kommer på lørdag med e30n jg også. mvh
Hi-Fi Lasse Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 ja og du var i porsgrunn i natt ja? hørte at en kamerat skulle bli med to m3'er ned till porsgrunn, så er sikkert stian som har vært ute forresten så har bilen din blitt jævlig bra nå stian! kompletterte veldig å få på de siste dekalene:) perfekt!
Sandersen Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 så veldig snasen ut selvom så den i mørket bare ! var vell en hvit/gul e36 som la den litt ut i rundkjøringa ved hovenga der og som kjørte forran hehe håpa på at m3'n sku slenge seg på men neeida forresten skjer ikke en dritt i porsgrunn, må til skien.
Stian_B Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 hehe, jada mer strekk kommer da jeg punkterte i går pga subbing... hehe nye dekk er kommet, men blir ikke de på våler da jeg kjører med r- dekk da... hehe jada var i porsgrunn og skien... men lite trøkk fikk oss en tur da.. e36 er perlemorhvit, blei litt sidelengs her og der, kanskje ikke akkurat der vi møtte deg men neste sving...hehe
Stian_B Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Fotorunde i går.... med bilen. Klarte selvfølgelig å punktere før vi skulle begynne å ta bilder... haha men men sånt skjer... Her er noen bilder tatt av en kamerat Christoffer Dybendal.
Simen! Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Se de felgene da Blei jo en helt annen bil!! Kul bil asså
jon///M Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 virkelig pen bil. har absolutt på e30 m3 en gang!
Stian_B Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Ja syntes det blei brutalt med de hjula, hehe bare få på nye gummi så det ikke subber.... hehe mulig valse litt kant på bakskjermene... Artig å se bilde av hvordan bilen er på veien da jeg liksom aldri møter den langs veien å ser den kjøre... hehe
Superbeetle Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 De siste bildene var kule!! men... 1) har du subbet til du punkterte? Høres litt idiot ut i mitt hode, har du noe som helst lakk igjen i hjulbuene? 2) Valsing ser helt dust ut på E30 M3. Lukter potensiell rustbombe av hele opplegget..
Stian_B Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 hello, lakk har jeg fått på igjen, i går. og subbet kunn når jeg var 2 i bilen og var det når vi dro til porsgrunn, så blei sinnsykt slitt da så jeg... så skulle vi ut å ta noe bilder før jeg skulle legge om og da skjedde det... litt svinn må regnes med, og skal ikke valse ut skjermen skal bare brette inn kanten litt på innsiden og smalere dekk skal på, la på de for å finne ut hva jeg må ha av dekk..
Superbeetle Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Regner med svaret ble smalere dekk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå