Stramvaier Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Knakene flotte bilder. Har fotografen lyst til å ta litt biler av min i fart også?? mangler litt fart bilder i samlingen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 da melder jeg meg også på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Regner med svaret ble smalere dekk da Helt riktig, og lavere profil... hehe Ang bilder, Kan hende han gjør det, skal høre litt med han. kanskje han kommer opp på våler treffet for å knipse noe... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Du kan det med å lage tøffe biler Hadde blitt KONGE med timeattack-stil på felgene, men så bra ut nå ogå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Du kan det med å lage tøffe biler Hadde blitt KONGE med timeattack-stil på felgene, men så bra ut nå ogå Takker...Hehe hva tenkte du på med timeattack? Kjører med bbs 16x7,5" med toyo proxess r888 på bane og litt på veien.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Svarte felger med rød kant, sånn som med banehjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 har vurdert det ja... fått ny gummi nå så blir vel å rive av den gml nå så får man se hva man gjør med felga... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Da var helgen over... var en vellykket helg, fikk noen heat hvor jeg syntes det fungerte utrolig bra... synd jeg ikke har laptimer... blei noe lite kjøring da jeg måtte jobbe litt men det hører med.... er vel ikke noe å skjule daa mange så jeg også havnet en tur i sandfella på lørdag... hehe... var utrolig glatt og feilmanøvrering fra min side. tok nedre dtm/sportevo leppa bare så syntes det gikk utorlig bra...Hell i uhell vil jeg påstå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Syns du kjørte freskt jeg. Det gikk unna med deg. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Frisk satsing på Våler! "Litt" heftigere enn 318 du hadde i fjor ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Du er med en god stund på en av videoene mine som jeg skal få lastet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Meget rå E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Du er med en god stund på en av videoene mine som jeg skal få lastet opp Du kjempa vel litt mot Jägermeister og Certina M3ene en stund på lørdagen ja..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jeg tenkte jeg skulle henge meg på deg det sisste heatet jeg kjørte, tok innpå deg ganske bra. Men så kom han der utlenningen i E36en i veien, du kom deg forbi ganske raskt men jeg ble liggende bak i nesten en runde så da var du for langt forran til jeg klarte å få tak på deg igjen Klarte å holde litt opp med Certina M3en i noen av svnigene, men den bilen er god for mye mer enn den ble brukt til. Den hadde uten tvil den råeste lyden av alle den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Klarte å holde litt opp med Certina M3en i noen av svnigene, men den bilen er god for mye mer enn den ble brukt til. Den hadde uten tvil den råeste lyden av alle den helga Hvilken m3 er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå