Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Flott BMW! Cotte har tydeligvis inspirert flere til å kjøpe 4.4i merkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Da har jeg fått fikset pixel feil og montert chrome ringer i instrumentet! Ble bra Her er et par videoer jeg har filma: http://www.youtube.com/watch?v=WZTBv_9INtw http://www.youtube.com/watch?v=_BNNeShrKUY Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Sånn driver å uploader en til så kommer straks link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hvordan fikset du pixel feilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Blei bra dette! De fangerne du kjøpte på GS var uoriginale ikke sant? Hvordan er er passformen på framfangern og fikk du sett noe mer på de nevnte "sprikene"? Driver å vurderer den framfangern selv om dagen Måtte du forresten ha nye M5 innerskjermer og den beskyttelsesaken under motoren for at det skulle passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Ja de var uoriginale! Jeg er ikke fornøyd med de. Det fulgte ikke med en dritt av skruer eller klips og slikt... Måtte justere forskjermene for at de ikke skulle sprike. Frontfangern virker som den er for kort slik at den ikke følger hjulbuen. Bakfangern er bølgete på toppen. Hullene til PDC sensorene er for små slik at jeg har ødelagt noen sensorer i monteringen. (som jeg ennå ikke har fått i orden) Irriterende... Jeg skal nok reklamere på de..! Har ikke M5 innerskjermer eller beskyttelsesgreie under motoren. Funker greit med standard, men blir ikke perfekt så skal se om jeg ikke skaffer meg m5 plastikk i hjulbuene også snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Hvordan fikset du pixel feilene? Fulgte denne guiden her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597 og litt denne: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=106 Skrudde ut instrumentet og åpnet det. Borra opp inni der så jeg kom til torxen som fester displayet og skrudde ut det. Så spraya jeg på elektronikkrens på begge kontaktene til flex kabelen til displayet og la inn litt papir under de gummistripene som klemmer de nedtil printbrettet og displyet slik at det blir mer press på de. Måtte også massere pixlene på displayet litt så ble det bra. En vertikal stripe har slokka igjen rett etterpå, men det får jeg leve med Det er latterlig dårlig hvordan instrumentet er laget. Er en flex kabel som blir klemt nedtil kontaktpunkt bare. Blir dritt, irr og dårlig kontakt der etterhvert. Var tydeligvis en liten feil på selve lcd panelet også siden jeg måtte massere litt på det for å få de siste pixlene til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Ja de var uoriginale! Jeg er ikke fornøyd med de.Det fulgte ikke med en dritt av skruer eller klips og slikt... Måtte justere forskjermene for at de ikke skulle sprike. Frontfangern virker som den er for kort slik at den ikke følger hjulbuen. Bakfangern er bølgete på toppen. Hullene til PDC sensorene er for små slik at jeg har ødelagt noen sensorer i monteringen. (som jeg ennå ikke har fått i orden) Irriterende... Jeg skal nok reklamere på de..! Har ikke M5 innerskjermer eller beskyttelsesgreie under motoren. Funker greit med standard, men blir ikke perfekt så skal se om jeg ikke skaffer meg m5 plastikk i hjulbuene også snart.. Off, det hørtes ikke videre bra ut. Må kanskje bite i det sure eplet og kjøpe original M-tech fanger da hvis uoriginal er så håpløs Ser litt snodig ut om dagen med M fanger bak og den dølle fangern foran... Koster ikke det fort over 10lapper bare for framfangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Jeg kjøpte u-org. fanger til min E39 i sin tid, og jeg syndes den hadde bra passform... fikk riktignok ett lakk-verksted til å montere den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Det er mulig jeg har vært litt uheldig da.. Aner ikke jeg.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Var innom og titta på videoene dine - Friske fraspark !! (Du burde forresten legge ut en advarsel om å slå av lyden - slik at vi som kjører seksere kan ivareta vår mentale helse..... hehe ) (......og tenk på de med fire sylindere.......) Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Jøss, nesten så jeg må ta meg en tur til Ås så du får fikset instrumentpanelet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Jeg veit hva du trenger! En m5-diff hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Jeg veit hva du trenger! En m5-diff hehe Ja det trenger jeg!! Bare se videoen jeg skal legge ut etterpå Det er på vått føre vel om merke.... spinner lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå