Richie85 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Takk!Nei kjøpte såkalte SUPER WHITE angel eyes pærer fra GS.. Men de er alt for blå synes jeg... Mener det stod 7000 K på esken.. Tror nok de skal byttes ut ah! Da er jeg med.. Ja, syntes de var vel blå.. hehe.. men ellers en utrolig pen bil! Stilren! Akkurat som jeg skulle hatt den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Henta vinterdekka på dekkhotell på torsdag og de felgene så ikke ut!! Bestemte meg for å pusse de opp og lakkere de. Så handla felglakk og tok frem negerkusa og begynte å pusse.. Her er felg etter første strøk med lakk. I morgen lakker jeg de andre og har på klarlakk! (Begynte å bli mørkt og rått) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Spennende. Hvordan er fremgangsmåten her? Går du rett på med negerkuse på drillen for å få av drit og møkk? Så grunning før lakk og klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Den styggeste felgen Ferdig resultat Jeg brukte negerkuse og fjerna det oksiderte og den løse lakken.. Så brukte jeg en stålbørste på drillen og matta ned resten av lakken. og til slutt en børste som ikke er like stiv som stål for å fjerne møkk og slikt. Så vasket jeg hele felgen med rødsprit før jeg maskerte. Jeg kjøpte ikke med grunning når jeg handla lakk så jeg gadd ikke dra å ut igjen for å kjøpe det igjen så det får stå sin prøve. Dette prosjektet gadd jeg ikke legge alt for mye tid og arbeid i så jeg har ikke sparklet før lakkering så noen riper og slikt synes under lakken, men det driter jeg i.. Er bare 16" vinterfelger.. Jeg lakkerte med felglakk fra thorsov 2 strøk. Så 2 strøk med klarlakk oppå der igjen. Synes resultatet ble mer enn bra for så lite "effort" Blir spennende å se om lakken holder over vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Ser ikke så gærn't ut dette Har ikke fått tilbake mine ennå......... Spennende å se hvordan de også blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Skal pusse opp noen vinterfelger selv, og må bare spørre: Hva er negerkuse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Dette er en negerkuse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Ok. Takk skal du ha Får dra på biltema og kjøpe meg en sånn en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Her er noen fler (dårlige mobilbilder) av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 hehe negerkuse Her kaller vi det for negermus. Siden det både ser og lukter som negermus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Ser ut som et brukbart resultat. Syns imidlertid du bør få på senken før vinteren.. 40/20 er nok ikke så ille vil jeg tro. Du må jo uansett kjøre med det til neste vinter så da er det vel heller bedre å være før så du får deg noen erfaringer til neste sesong..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Det så jo ikke så verst ut med litt lakk på felgene. Nå trenger du bare moderat senking, så er smykket ferdig. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 hehe negerkuse Her kaller vi det for negermus. Siden det både ser og lukter som negermus. Kuse og mus er det samme (om du ikke visste det) Så blir jo samme betydningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hentet felgene på søndag. De ble veldig bra, men ikke helt som nye...... De ble sandblåst osv, men kantene er ikke helt strøkne. Likevel - Det blir lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå