Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd noen, men de "billige" jeg har prøvd er bare crap.

Har prøvd Kellen (coop), Geba (eller no fra torshov) og en annen sak. Felles er at de bruker fantastisk mye luft og kan holdes igjen med to fingre.

Jeg har også innimellom lånt en Ingesoll-Rand trekker i kompositt og det er jo noe helt annet.. det er prisen også. Utrolig sterk, lett og bruker så lite at min 25l kompressor bare jobber mellom hvert hjul ved hjulskift. Må man virkelig opp i 3000-4000 kr for å få en anstendig trekker?

Skrevet

Sverger ved Ingersoll Rand... Sliter lite på håndledd og leverer det momentet du vil ha. Ikke er den sta på luftkvalitet eller mengde, den gjør det beste med det den kan.

Skrevet

har en som er kjøpt på lageutsalg til 300 kroner... kjempesterk og river løs det jeg gir den i oppgave... kan dog slite litt med enkelte hjulmuttere, men det gjør de på dekkbutikkene også ser jeg...

lurer på om det var en best tools elelr noe... husker ikke i farten

Skrevet
kjøp tengtools sin :) "race" som den heter. den funker sinnsykt bra,men koster noen kroner da.

Race er ein ganske bra mutertreker, bruker den MASSE på jobb og hjem.

Den gjør sin.

Har og gebe sin , men kan ikkje målest opp i mot race sin .

Men den koster masse!!

Skrevet
kjøp tengtools sin :) "race" som den heter. den funker sinnsykt bra,men koster noen kroner da.

Trodde Race var et selvstendig merke jeg, Tools og Mekonomen sitt "rimelige" alternativ.

Fikk den der til jul jeg. Har ikke prøvd den enda. Fikk meg faktisk tilkoblingsnippel på den i går, så får vel testa den snart. Håper den duger med liten kompressor...

Skrevet

Trodde Race var et selvstendig merke jeg, Tools og Mekonomen sitt "rimelige" alternativ.

Fikk den der til jul jeg. Har ikke prøvd den enda. Fikk meg faktisk tilkoblingsnippel på den i går, så får vel testa den snart. Håper den duger med liten kompressor...

Race er eit selvstendig merke ja.

Skrevet

Bruker den på en liten kompressor, fungerer utmerket ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...