EzzY Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hei, har sideblinklys på min E34 som jeg ikke har sett på noen andre. Ser ut til at den kom med det orginalt med tanke på at hullene i skjermen er mindre enn de som er på de av "vanlig" typen. Bilen er bygget for Tyskland, og senere importert til Norge. Litt spessiell utgave Har klart å ødelegge det ene, og skal kjøpe nytt, men kan ikke finne et likt noen plasser. Synes også at denne typen er penere en de vanlige. 91 mod 520iA M-tech 4d Sedan - Hvis mer info kan hjelpe, si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Står det BMW på glasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Har ikke sett etter det, men skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Jeg vil tippe Mercedes-Benz, med tanke på formen på de. Kan ligne på de som står på W124. Ta med deg et sideblinklys og stikk innom biltema, si du vil se på et blinklys til W124 bare for å sammenligne om det er slike du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei, har sideblinklys på min E34 som jeg ikke har sett på noen andre. Ser ut til at den kom med det orginalt med tanke på at hullene i skjermen er mindre enn de som er på de av "vanlig" typen. Bilen er bygget for Tyskland, og senere importert til Norge. Litt spessiell utgave Har klart å ødelegge det ene, og skal kjøpe nytt, men kan ikke finne et likt noen plasser. Synes også at denne typen er penere en de vanlige.91 mod 520iA M-tech 4d Sedan - Hvis mer info kan hjelpe, si ifra E34 fra 88-tidlig 91 hadde den gamle typen sideblinkers, som fra E28. Fra tidlig 91 kom den nye typen, samme som står på E36, de var mindre og hullet i karosseriet er derfor litt mindre. Jeg tipper den nyeste typen E34/E36 sideblinkers passer i hullene dine, de blinkersene der ser uoriginale ut. Som nevnt tidligere; Spør på 'tema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Mangler M-tech optikken den derre M-tech`en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Mangler M-tech optikken den derre M-tech`en din. Optikken? Dåli kamera mener du? Skal sjekke MB lysene på biltema ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 står en E30 cab utenfor på jobb med de samme lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Mangler M-tech optikken den derre M-tech`en din. Optikken? Dåli kamera mener du? Skal sjekke MB lysene på biltema ;D Mener nok at M-tech'en din mangler M-tech deler Siden den er importert så er det godt mulig at den ikke er levert med sideblinklys. Dermed har muligens importør montert disse universalblinkersene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hva for noen deler du mener mangler da? =) Fikk høre at den kom uten sideblinklys ja. Står V124 på glasset, ikke noe BMW logo. Har ikke fått sjekket biltema. Sto ikke W124, som forslaget om MB skulle passet bedre sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Frontfanger, sideskjørt, Bakfanger, Sportsseter?(som jeg kan se utifra det ene bildet) Orginale biler med shadowline har også sorte ringer rundt lyktene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 det er mb blinklys dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Umh.. så du mener at det er billshit? Snakker ikke M5. Mer som M-tech understell og litt finesser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå