Chris_ Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Topicen sier vel stort sett sitt. Er en liten rød "pære" som sitter mellom girstanga og kjørecomputeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Merkelig =p bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Skal se om jeg har.. (pokker, du svarte fort!) Den er liksom akkuratt bak girstangen på dette bildet! En bitteliten rød pære. Mellom de to knappene som styrer varme til setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 What? Er da ingen lampe der ; s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 What? Er da ingen lampe der ; s *løpe ut og knipse et bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 løpe ut og knipse et bilde* Og akkuratt i det jeg skrev dette, kom jeg på at bilen min er på verksted.. haha, er ikke helt våken enda visstnok! Men knipser bilde etterpå, om bilen er ferdig Den kan best beskrives som at det stikker opp tuppen av en rød pære undenifra og opp, og vi ser kun "bunn" på pæra. Aldri sett at den har lyst eller noe, men bare lurer på hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Haha^^ bra, svarer fort ja =D er da på jobb! ^^ Hørtes merkelig og uorginalt ut =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 løpe ut og knipse et bilde* Og akkuratt i det jeg skrev dette, kom jeg på at bilen min er på verksted.. haha, er ikke helt våken enda visstnok! Men knipser bilde etterpå, om bilen er ferdig Den kan best beskrives som at det stikker opp tuppen av en rød pære undenifra og opp, og vi ser kun "bunn" på pæra. Aldri sett at den har lyst eller noe, men bare lurer på hva det er for noe Mekket av en tidligere eier for alarm/alarm dummy eller noe slikt kanskje? Hard St. Hans Feiring i går forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 en sånn en hadde jeg i 320 cabben min og. hmm.. aner ikke hva den var til egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hørt om Transformers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodeglæppen Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 eller wannabe knight rider:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Min gamle 94 m3 hadde en rød lampe der og den var til startsperren. Man holdte en dings på nøkkelknippen ned til den før man startet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Stemmer nok som Rogern sier. Var akuratt det samme i bmw 840'n til en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Japp, samme i e36 320 jeg hadde. Måtte holde startsperredingsen ned mot pæra så blinka den rødt og bilen kunne startes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Min gamle 94 m3 hadde en rød lampe der og den var til startsperren. Man holdte en dings på nøkkelknippen ned til den før man startet bilen. LOOOOOL, har BMW kommet med noe slik og? Det er det på Ladan til broren min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå