Superbeetle Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Trodde du kanskje kjørte boblen. Som jeg forresten så på vårmønstringen, strøken. ah, takk Den vant jo også forresten! Det var litt gøy! Er "grei nok", har litt å hente på finish som forhåpentligvis skal ordnes til vinteren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Fikk en liten pakke fra gs i dag. alltid gøy . Innholdet: toppdekselpakninger, temperaturføler, bensinslanger, vakumslange, sikringsbokslokk, oljepåfyllingslokk, innsugspakning og bensinrele. Manglet og et par ting som blir ettersendt. Gamle til venstre (///M, som jeg ikke likte så godt), og nye til høyre: Gamle lokket hadde knekt begge hakene i bakkant. Greit med nytt, så det blir skikkelig tett oppi der: Ny slange montert. Den gamle var helt myk, som gele når den var varm. Hele slangen var også begynnt å morkne og gå i oppløsning innvending: Var også oppe å biltema i går for å kjøpe nullstillingsverktøy, som jeg hadde håpet fungerte til airbagen, som det stod på pakken. Men det var visst kun til nyere BMW'er med OBDII. Jaja, så har jeg et litt mer fancy verktøy til nullstilling av serviceintervallene enn ledningen jeg har brukt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Greit å få byttet litt,spesielt den slangen Kjøpte du norsk sikrings klistremerke til sikringslokke,så slipper du å ha det på tysk..Blir litt lettere å lese syns jeg hvertfall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Kjøpte nytt klistremerke på engelsk ja, greit nok jeg hadde tysk i 5 år på skolen, men er ikke helt stødig i det, hvertfall ikke mange av de tekniske begrepene . Ble en liten bestilling hos gs i dag. Viskersett E-36 Oljefilter M40/42/43 -09/95 (Alu. hus) org N Tunap Innvendig motorrens Armlen skinn (0203 SCHWARZ) org N Armlen E-36 sedan/coupe/touring(Monterings sett Uten pute) (SCHWARZ) org N Skal som sagt på en to ukers bilferie nedover i europa/Nürburgring, så kan være greit å ha armlene på turen. Tenker jeg skal se få bestillt et alcantara-trekk til det som matcher gir/brekkmansjettene jeg monterte her i vinter. Kommer også til å bytte diverse filtre, oljer og alt mulig annet dilldall som er greit å ha på stell før jeg legger ut på langtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Beklager mente engelsk hehe,armlene er nesten et must for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 er vel billigere og kjøpe armlen nedover i europa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Ja, hadde nok skulle fått tak i noe billig nedover der, men orker ikke stresse med å drive å finne et sted som selger det, demonere det gamle, sette inn det nye og evt andre ting. Ferie skal være ferie, vil helst ha alt klart til jeg reiser. Men skal ikke se bortifra at jeg ser etter noen andre deler der nede, hvis jeg tilfeldigvis snubler over et huggeri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 ja, skjønner at du vil ha det før du reiser, er jo et must med midtarmlen i bilen! tenkte bare at det hadde vært mye og spare på og shoppe på en bmw forhandler i tyskland da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Vel, da har jeg bestillt enda en pakke fra GS. Siden jeg skal på lang bilferie i sommer har jeg jo en god "unnskyldning" til å kjøpe diverse saker . Men billig blir det ikke. Det jeg venter på nå (i tilegg til armlenet, som ikke har blitt sendt enda. arg), er M-tech girkule i skinn med lys, og GS Performance justerbar shortshift . I tilegg har jeg også bestillt custom alcantara trekk til armlenet, fra de samme jeg kjøpte gir/brekkmansjettene hos. Så det blir bra . Får håpe jeg får mesteparten denne kommende uken. I går tok jeg også å klistret på nye engelske klistremerket på lokket til sikringsboksen. Greit å skjønne litt mer av hva som står der om noe skulle ryke. Etter jeg hadde gjort det ble det en liten kjøretur, som tilfeldigvis endte opp på en grei location til å ta litt bilder. Flaks jeg hadde med meg go-kameraet da. fikk tatt et par bilder, ble noen bra synest jeg. Har prøvd meg på litt redigering. Har ikke så mye skills i det enda, men jeg synest resultatet ble ganske brukbart. Bare synd jeg ikke har vasket bilen i det siste, kunne blitt enda bedre bilder da. Hadde heller ikke med meg stativ, så det var litt kjipt. Anyway, bilder: Ble spesielt fornøyd med det siste der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Bra bilder digger bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Begynner å bli bra den her nå. Gjør seg veldig med e46 m3 spoiler og bakrute senker. Blir så cleant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Takker, kjekt å høre ros. Begynner å få på plass mange av de tingene jeg har hatt lyst på. Men vil vel alltids være noe annet jeg bare "må" ha eller er nødt til å gjøre. Sånn er det vel med alt her i livet antar jeg. Er sykt pen bilen din også Halvor, Husker jeg leste gjennom hele tråden din før jeg kjøpte denne bilen og bare tenkte "wow, hadde vært rått om min neste bil hadde vært så fet". Så den har absolutt vært en liten inspirasjon for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Kjempefin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Fantastisk bil, en av de få som kler å ikke ha M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Takktakk. Var jo veldig giret på M-tech før, men merker at jeg i det siste har lagt det litt fra meg. Men får se hva som skjer videre. Men det står nok ikke øverst på liten min lengre. Ellers fikk jeg en fin liten pakke fra Gs i dag: GS Performance justerbar shortshift, Mtech girkule i skinn med lys, ledningsnett til den og ny plastforing til girkulen. Så da blir det å plukke utav den gamle, ikke justerbare shortshiften (noen som vil ha? ), og inn med den nye så fort som mulig. Justerbar høyde og slaglengde. Nice! Lys og skinn. Mmmm.. Svingte også oppom gs forlenden og kjøpte med meg litt ny olje, blir skiftet snart. Så nå er det ut i bilen og se hva jeg får til med ledningsnettet til girkulen, shortshiften må dessverre vente til jeg får bilen på bukk, forhåpentligvis i morgen. Da får jeg også en ny pakke med deler. Rene julaften denne uken her altså. Hadde også en liten "photoshoot" for et par dager siden med brodern, der vi fant et digg sted å ta bilder. Så har drevet å redigert de litt, mest for å se hva jeg får til. Prøvd meg på HDR bl.a. Kanskje jeg legger ut noen av bildene senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå