Gå til innhold

Oppusing av E21'en min


bmw pat
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ut som et meget godt utgangspunkt og som det sies her, ufattelig lite rust til E21 å være. Jeg er enig i at dette kanskje er den kuleste 3-serien og får du din noe tilnærmet den som Davidsm3 la ut, bøyer jeg meg i støvet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Flott e21 prosjekt. Ser veldig bra ut for rust.

Denne tar du grundig

Har hatt noen e21'er tidligere, og bestemte meg nå for å ta denne fra bunnen av uten å ta snarveier noen plass. Fyrste prioritet er nå å få karosseriet rustfritt og få sveiset inn de nye panelene. Bilen vil så bli grunnet, før eg går videre og tilpasser ferdig motor, gir og understell. Tanken er å kjøre med innkorta e28 understell bak, og bruke e12 nav fremme for å¨få 5 bolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du går grundig til verks her ja Godt å se da E21 fortjener slik pleie Er ikke mange pene å se etter vegene lenger. Eneste på BMW treff man kan være så heldig å se et par

_________________

Begynner å bli få e21 igjen ja. Jeg hadde en del e21'er for 10-12 år siden. Da var det ikke problem å få tak i dem, men selv da var de fleste ute av trafikk, så de du fikk tak i var helst delebiler eller oppussingsprosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...