Trono Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Tror min gamle E46 gikk i nødmodus etter kondens i bensinen. Først fuska og daua den. Når jeg fikk starta den igjen svev den helt greit på tomgang, men gikk ikke mer enn i 5-10 km/t. Altså ingen kraft, men svev på alle sylindere. Check engine lyset lyste. Men da kom den seg igjen etter en 10 minutter... Lot den bare stå og svive på en holdeplass før jeg daua den i 5 minutt og starta igjen. Da var den helt fin igjen. Så ja, hvis dette var nødmodus så burde det fjerne seg selv så fort alt er i orden.
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Bilen min gikk i nødmodus i dag... Bilen bare slutta og dra og døde til slutt ut. Inn i nøytral, starte bilen og bilen var helt fin igjen. DET er nødmodus, dette er nok noe mer mekanisk...
nimitz Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 En motor som har vært oppe i 8000 rpm eller kanskje mer går oftes "stokk i blokk" Nødmodus er nok riktig som flere sier noe helt annet. Har skjedd en gang under oppstart at motoren min av en eller annen merkelig grunn gikk i nødmodus. Stoppet den og ved oppstart på nytt var alt i orden.
Robbi3 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Som nevnt tidligere, tror det er noe galt med din girkasse i og med at det virker som om det er en sperre når du er i høyt tutrall på 3. og skal inn i 2... Uansett, diagnosetest er tingen. Hører du noe klakking da?
lillepål Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 jeg ville da nesten trudd at det er såpass kompresjon i mitiren at hvis du bomgirer så kraftig, så vil du heller "låse" bakhjula. har en kompis som gjorde dette noen ganger da han var i manko på bremser på sin m325 e30.
Bimmerlars Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Ta en komptest så finner du graden av alvorlighet
rolfi Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 jeg ville da nesten trudd at det er såpass kompresjon i mitiren at hvis du bomgirer så kraftig, så vil du heller "låse" bakhjula. har en kompis som gjorde dette noen ganger da han var i manko på bremser på sin m325 e30. Jeg har en kompis som gjorde dette, for å få sin E34 520i 24v ut i sladd
S.Arnesen Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 da er bilen på verksted,og viste seg at det var 2 coiler og en luftmengdemåler som var problemet.nå er de skiftet,og bilen er frisk igjen Da slapp du jo "billig" unna
Kristian H. Foss Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Hadde jeg aldri trodd! Det var en herlig nyhet tenker jeg!
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Gratulerer! Min nødmodus ordna seg med ny LMM og koble av hjernen i noen minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå