Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herlig med så blank og fin bil med kulda og føret vi har nå for tiden. Egentlig er det en ganske flott årstid, selvom sommeren er å foretrekke anyway foran vinter. Det blir til salg altså, hva vil du ha nå? :)

Sommeren er helt klart å foretrekke før vinteren, men det beste er når det er så kaldt at dem ikke salter.. hater salt! Men hadde vært deilig å hatt blank bil hvertfall mer enn 3 timer.. hehe!

Det blir hvertfall et forsøk og se hvordan markedet reagerer på bilen. Må bare bytte bremseskiver/klosser bak først..Samt service inspection 1 og litt foringer i giroverføringen, bare for å være jålete med bilen. Greit å ha bilen helt i tipp topp stand før annonse på Finn.no

Det er samboeren som synes det er på tide å bytte ut bilen, så er på jakt etter en E91 M-sport.. Behovet for 4x4 er ikke like stort nå som fatter har en XC90 som står tilgjengelig om vi skal på hytta..

Vi får se hvordan salget går :) Bilen er hvertfall en drøm på dette føret som er ute! Ikke er forbruket spesielt høyt heller, blir ikke skremt! Å ligge under literen i -20 er ganske rått på en 3liter bensin med 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

07.10 i dag tidlig ringte fruen, hun hadde kjørt av veien og var litt fortvilet.. Dro fra jobben for å møte henne der dette hadde skjedd. Kom frem og så bilen hennes godt utenfor veien og i 45' vinkel.. Fikk hvertfall testet at bilen er helt utrolig.. Tok på tauekroken på begge bilene og slepetau imellom, kjørte frem til tauet strammet seg og ga så gass.. Snakk om å dra opp bilen hennes.. hehe!

Rå bil.. Tviler på at de som så jeg skulle dra henne opp derfra trodde dette skulle gå bra.. :D De skulle bare visst hva BMW har laget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

Jeg vil også ha firehjulstrekker =) Gikk det bra med dama og bilen? Heldigvis er ikke denne snøen den værste å treffe..

Jeg kjørte leiebil på jobb inatt da alle andre biler i bilparken var enten på verksted, ødelagt eller borte - kjørte rundt i en brand new Nissan Qashqai med Xenon, skinn og diverse andre godsaker. Firehjulstrekk er awesome!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Hvordan gikk det med bilen og ikke minst fru? Får hvertfall inderlig håpe at du ikke blør på en masse kroner i reperasjoner og kosmetiske ting.. :)

Gikk veldig bra med både frue og bil.. Ingen skade skjedd faktisk, hehe.. Men fant ut at jeg er blitt litt glad i denne bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

Jeg vil også ha firehjulstrekker =) Gikk det bra med dama og bilen? Heldigvis er ikke denne snøen den værste å treffe..

Jeg kjørte leiebil på jobb inatt da alle andre biler i bilparken var enten på verksted, ødelagt eller borte - kjørte rundt i en brand new Nissan Qashqai med Xenon, skinn og diverse andre godsaker. Firehjulstrekk er awesome!! =)

Firehjulstrekk er ekstremt deilig.. man blir bortskjemt og vet egentlig ikke helt hva man kjører rundt i før den dagen man har solgt unna og sitter fast et eller annet sted.. hehe.

Alt gikk fint, var bare løs snø og drit glatt.. Kunne fjerne snø foran bilen med hendene, så det hjalp nok en del!

Deilig å kjøre rundt i sånn bil på jobb a! Må jo være mye bedre det enn Transit Connect ;) hehe! Du får kjøpe min, så kjøper jeg din ;) Da får du firehjulstrekker.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det egentlig tvil? :wink:

NOPE :D

I dag har jeg fått hentet nye bremseskiver + klosser bak til bilen, så imorgen blir det bytte av dette. Fruen skal svinge innom Schmiedmann og hente foringene jeg bestilte derfra. Da gjenstår det å se om jeg bytter dette imorgen eller om jeg venter til helgen.. :) Uansett bremsebytte. Skal ta bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hva! Skal du selge grom-bilen? :)

Må forresten tipse deg om slissede UUC bremseskiver, Axxis klosser, stålomspunnede bremseslager og ny bremseveske.

Montertet dette på min for noen mnd. siden og for en forskjell det ble!!!

Nesten litt for gode bremser nå på vinterføre... :)

zo77ry4ejdf4z31b695a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...