///Kristian Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Typisk det med ruta! Kjedelig med termostaten...Men, kjenner jeg deg rett, så er dette fiks og i orden veldig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Alltid kjedelig når ting skjer uforutsett sånn er det med bil, heh! Ble kjørt på jobb av fruen på fredag, så glemte helt bort å ringe bort til BMW å få handlet/bestilt evt en ny termostat, så det må skje på mandag.. Må også få kjøpt meg nye dekk til noen 18" org BMW felg som skal på rett over påske.. Får ta noen bilder snart kanskje, dårlig med oppfølging av bilder med meg her altså Lover full skjerpings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Jaja folkens, da er termostaten skiftet.. Ble tett og fint, problemet nå er radiatoren.. den har mest sannsynlig sprekt, trolig av defekt ekspansjonslokk med overtrykksventil som ikke har slått ut. Så da må jeg bytte den også.. Skal ringe og få bestilt imorgen og blir ikke å bytte den før etter påsken.. Får kjøre XC90 på fjellet istedet for Ingen dårlig erstatter.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 hadde vel vært best med bayer oppe på fjellet!!? var oppe på geilo med min nå i påsken. gikk helt fint:) var deilig å få den på en skikkelig langtur! flotte mods du har tenkt på å gjøre! det kommer til å bli gromt! har forøvrig fått på fangern i påske, og sommerhjula!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Hadde helt klart vært best med bayeren på fjellet, men samtidig var ikke XC90 noen dårlig erstatter.. kanskje litt lat i forhold? hehe.. Den innbyr bare til cruising den bilen da Fikk fatter til å hente radiator for meg før påsken, så tenkte å gå ut i garasjen nå for å ta en titt på hvilken jobb som venter meg.. litt lyst til å gjøre det med en gang, slik at jeg er ferdig med det.. kjedelig å måtte bytte radiatoren imorgen om jeg kan gjøre det i dag Bilen din ble lekker med M front! Liker den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 da regner jeg med at du er ute å bytter radiator:p bare å få gjort det med en gang;) er ikke for sent for deg heller å kjøpe m front. men synes det hadde blitt penere med acs fronten du har kikka på. alle e46 har jo m front nå for dagen:p tog du han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 eg tok an hehe! Blir nok acs tenker jeg, alt blir så diskre på sølvgrå bil uansett..heh Jeg har ikke byttet radiatoren helt enda, har demontert da.. den gamle var ferdig Etter å ha kjørt fra hytta og hjem i dag, så var ikke arbeidslysten på topp.. gjør resten imorgen Lovte jo å ta noen bilder også.. passer greit når ting er demontert =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Morro å følge me "gamlebilen"... Men gud hvor jeg savner den!! Spesielt nå i vinter hvor vi hadde rekordmengder med snø. Men husk at jeg skal kontaktes først for et eventuelt tilbakekjøp hvis du seriøst vurderer å selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Morro å følge me "gamlebilen"... Men gud hvor jeg savner den!! Spesielt nå i vinter hvor vi hadde rekordmengder med snø. Men husk at jeg skal kontaktes først for et eventuelt tilbakekjøp hvis du seriøst vurderer å selge! Bilen fungerer utmerket nå, men har måttet koste på den en del kroner. Om du seriøst vurderer å evt kjøpe bilen tilbake, kan du kontakte meg, alt er tilsalgs vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Da er radiatoren skiftet og bilen har igjen ny kjølevæske. Tok en liten tur i stad på 4 mil og alt fungerer bra Slenger opp et bilde av forskjellen mellom gammel og ny radiator.. gjett selv hvem som er ny Beklager noe dårlig kvalitet fra mobil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Ikke værst. Deilig å få det gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Alt som er gjort er deilig Heh.. føler jeg har ny bil snart.. Har tatt en uke ferie nå, så imorgen er det harrytur med fruen på gang, så da får vi testet at alt virkelig er i orden =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Flinke gutten, da er det vel bare å se etter en Touring med frontlysa rett til værs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hehe! Ble ingen harrytur i går vi sov altfor lenge.. hehe! Vi får se om det blir en tur en av de nærmeste dagene.. rakk hvertfall å vaske over bilen i går.. det var deilig å kunne få svampet den igjen med god tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hehe! Ble ingen harrytur i går vi sov altfor lenge.. hehe! Vi får se om det blir en tur en av de nærmeste dagene.. rakk hvertfall å vaske over bilen i går.. det var deilig å kunne få svampet den igjen med god tid.. forsov deg til harrytur?? er lenge oppe hos søta bror altså men kanskje lang vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå