Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltid kjedelig når ting skjer uforutsett ;) sånn er det med bil, heh! Ble kjørt på jobb av fruen på fredag, så glemte helt bort å ringe bort til BMW å få handlet/bestilt evt en ny termostat, så det må skje på mandag..

Må også få kjøpt meg nye dekk til noen 18" org BMW felg som skal på rett over påske.. Får ta noen bilder snart kanskje, dårlig med oppfølging av bilder med meg her altså :P Lover full skjerpings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja folkens, da er termostaten skiftet.. Ble tett og fint, problemet nå er radiatoren.. den har mest sannsynlig sprekt, trolig av defekt ekspansjonslokk med overtrykksventil som ikke har slått ut. Så da må jeg bytte den også.. Skal ringe og få bestilt imorgen og blir ikke å bytte den før etter påsken.. Får kjøre XC90 på fjellet istedet for ;) Ingen dårlig erstatter.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vel vært best med bayer oppe på fjellet!!? var oppe på geilo med min nå i påsken. gikk helt fint:) var deilig å få den på en skikkelig langtur!

flotte mods du har tenkt på å gjøre! det kommer til å bli gromt! har forøvrig fått på fangern i påske, og sommerhjula!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt klart vært best med bayeren på fjellet, men samtidig var ikke XC90 noen dårlig erstatter.. kanskje litt lat i forhold? hehe.. Den innbyr bare til cruising den bilen da ;)

Fikk fatter til å hente radiator for meg før påsken, så tenkte å gå ut i garasjen nå for å ta en titt på hvilken jobb som venter meg.. litt lyst til å gjøre det med en gang, slik at jeg er ferdig med det.. kjedelig å måtte bytte radiatoren imorgen om jeg kan gjøre det i dag :P

Bilen din ble lekker med M front! Liker den fronten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da regner jeg med at du er ute å bytter radiator:p bare å få gjort det med en gang;) er ikke for sent for deg heller å kjøpe m front. men synes det hadde blitt penere med acs fronten du har kikka på. alle e46 har jo m front nå for dagen:p tog du han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tok an ;) hehe!

Blir nok acs tenker jeg, alt blir så diskre på sølvgrå bil uansett..heh

Jeg har ikke byttet radiatoren helt enda, har demontert da.. den gamle var ferdig :P Etter å ha kjørt fra hytta og hjem i dag, så var ikke arbeidslysten på topp.. gjør resten imorgen ;) Lovte jo å ta noen bilder også.. passer greit når ting er demontert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å følge me "gamlebilen"... :) Men gud hvor jeg savner den!! Spesielt nå i vinter hvor vi hadde rekordmengder med snø.

Men husk at jeg skal kontaktes først for et eventuelt tilbakekjøp hvis du seriøst vurderer å selge! :)

Bilen fungerer utmerket nå, men har måttet koste på den en del kroner. Om du seriøst vurderer å evt kjøpe bilen tilbake, kan du kontakte meg, alt er tilsalgs vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er radiatoren skiftet og bilen har igjen ny kjølevæske. Tok en liten tur i stad på 4 mil og alt fungerer bra :)

Slenger opp et bilde av forskjellen mellom gammel og ny radiator.. gjett selv hvem som er ny :P

Beklager noe dårlig kvalitet fra mobil..

pet256g4dvpgd5i1ipbg.jpg

q0j59r3ewcx9m5w3p1y7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er gjort er deilig ;) Heh.. føler jeg har ny bil snart.. Har tatt en uke ferie nå, så imorgen er det harrytur med fruen på gang, så da får vi testet at alt virkelig er i orden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ble ingen harrytur i går :P vi sov altfor lenge.. hehe! Vi får se om det blir en tur en av de nærmeste dagene.. rakk hvertfall å vaske over bilen i går.. det var deilig å kunne få svampet den igjen med god tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ble ingen harrytur i går :P vi sov altfor lenge.. hehe! Vi får se om det blir en tur en av de nærmeste dagene.. rakk hvertfall å vaske over bilen i går.. det var deilig å kunne få svampet den igjen med god tid..

forsov deg til harrytur?? [-o< er lenge oppe hos søta bror altså :) men kanskje lang vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...