Glenglen Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 linselus kjekke linselus mente du se på den tøffe 3'n i bakgrunn der å da! kikket gjennom hele tråden din nå og er morsomt å se "humørsvingningene" dine fikse, selge, fikse, selge, style. du får vente med montering av ACS delene så jeg kan kjøpe de av deg når du selger 330'n får komme til Fon en tur i ferien, da har jeg nok fått mye unnagjort med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hehe.. "humørsvingninger" du.. Valgets kval vet du.. selge eller beholde osv.. nå skal jeg hvertfall få montert acs front og speil, så tar jeg resten derfra.. hehe Kom innom du, så jeg får sett på bilen din.. bakluken blitt lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Skal levere den i morgen blir uten bil et par dager.. men er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Bilen din begynner å ta form nå, Glenn! det liker vi! Etter å ha skiftet termostat og radiator, grunnet lekkasje, så har det igjen dukket opp kjølevæskelekkasje. Nå er det ekspansjonstanken som har sprekt, liten sprekk, men alikevel litt irriterende.. bestiller ny imorgen. Godt dette er en "vanlig" feil på disse modellene, får håpe BMW har dette på lager.. hadde vært greit med en tørr bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Kjedelig med små feil hele tiden, er jo mye mer morro å bruker penger på ACS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Syns du har hatt like mye greier med din som jeg hadde med 7ern min.. alltid noe småplukk og møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 nå, var det noe de hadde på lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Har vært noe småplukk hele veien, tror på en annen side at dette nå har tatt slutt.. har vel skiftet det som pleier å gå.. hehe.. BMW hadde denne på lager, så blir skiftet i helgen Jeg tar det hele med et smil da Gunnar: jeg så gamlebilen din stod på transportmessa på gardemoen forrige fredag.. en av vaktene som passet innkjøringen for utstillere som hadde den.. så pen ut der den stod =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Får håpe småfeilene forsvinner, men på en annen side er det litt ålreit også (så fremt det ikke dreier seg om beløp med x antall nuller bak) ettersom du da vet at dette er skiftet da og da slik at bilen fremtrer i god stand.. For mye tull er selvsagt ikke moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Er det endring i planene med tanke på ACS delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Jepp det er endringer, jeg har kjøpt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Her er det endringer i planene.. hehe.. Har i grunn skiftet bil, bare ikke fått den enda.. da går denne som innbytte der. Dette er da i en bil som ikke har med bimmers å gjøre, men jeg blir værende på forumet, skal nemlig ha en billig billig bil til og fra jobb, så blir nok en E34 tenker jeg til det.. så kan madamen kjøre den nye.. Hvordan bil dette er kommer jeg tilbake til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Såpass. Synd du skal kvitte deg med den, men blir spennende å se hva du skal ha nå. Ikke minst den eventulle billig-bmwen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Dette er da i en bil som ikke har med bimmers å gjøre, men jeg blir værende på forumet, skal nemlig ha en billig billig bil til og fra jobb, så blir nok en E34 tenker jeg til det.. så kan madamen kjøre den nye.. Det er bra. Den bor oppi der ja. Han har gjort ganske mye med den (teknisk), så nå er den sikkert toppers. Gratulerer med ny bil da - tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Bra bilen har det godt.. er moro når folk vil sette ting i stand for å ha det i 100%.. vet hvordan det er, men man kan gå lei av samme førermiljøet etter x antall e46.... Bilen er ikke tysk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå