Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

linselus

pxvvuzrpjorafb7099nx.jpg

kjekke linselus mente du :D

se på den tøffe 3'n i bakgrunn der å da!

kikket gjennom hele tråden din nå og er morsomt å se "humørsvingningene" dine :D

fikse, selge, fikse, selge, style. du får vente med montering av ACS delene så jeg kan

kjøpe de av deg når du selger 330'n :mrgreen:

får komme til Fon en tur i ferien, da har jeg nok fått mye unnagjort med min 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. "humørsvingninger" du.. :P Valgets kval vet du.. selge eller beholde osv.. ;) nå skal jeg hvertfall få montert acs front og speil, så tar jeg resten derfra.. hehe

Kom innom du, så jeg får sett på bilen din.. bakluken blitt lakkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din begynner å ta form nå, Glenn! det liker vi!

Etter å ha skiftet termostat og radiator, grunnet lekkasje, så har det igjen dukket opp kjølevæskelekkasje. Nå er det ekspansjonstanken som har sprekt, liten sprekk, men alikevel litt irriterende.. bestiller ny imorgen. Godt dette er en "vanlig" feil på disse modellene, får håpe BMW har dette på lager.. hadde vært greit med en tørr bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært noe småplukk hele veien, tror på en annen side at dette nå har tatt slutt.. har vel skiftet det som pleier å gå.. hehe..

BMW hadde denne på lager, så blir skiftet i helgen :)

Jeg tar det hele med et smil da :D

Gunnar: jeg så gamlebilen din stod på transportmessa på gardemoen forrige fredag.. en av vaktene som passet innkjøringen for utstillere som hadde den.. så pen ut der den stod =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe småfeilene forsvinner, men på en annen side er det litt ålreit også (så fremt det ikke dreier seg om beløp med x antall nuller bak) ettersom du da vet at dette er skiftet da og da slik at bilen fremtrer i god stand.. For mye tull er selvsagt ikke moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det endringer i planene.. hehe.. Har i grunn skiftet bil, bare ikke fått den enda.. da går denne som innbytte der.

Dette er da i en bil som ikke har med bimmers å gjøre, men jeg blir værende på forumet, skal nemlig ha en billig billig bil til og fra jobb, så blir nok en E34 tenker jeg til det.. så kan madamen kjøre den nye..

Hvordan bil dette er kommer jeg tilbake til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da i en bil som ikke har med bimmers å gjøre, men jeg blir værende på forumet, skal nemlig ha en billig billig bil til og fra jobb, så blir nok en E34 tenker jeg til det.. så kan madamen kjøre den nye..

Det er bra. :) Den bor oppi der ja. Han har gjort ganske mye med den (teknisk), så nå er den sikkert toppers.

Gratulerer med ny bil da - tysk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilen har det godt.. er moro når folk vil sette ting i stand for å ha det i 100%.. vet hvordan det er, men man kan gå lei av samme førermiljøet etter x antall e46.... :P

Bilen er ikke tysk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...