Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

Grattis med ny bil. Har sansen for V50en. Naboen har også akkurat handlet seg en ny slik en, men i 1.6D.

Har alltid likt midtkonsollen som ser ut som et lite fossefall.

Flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye med ny bil - og ikke minst med barn på vei! Dere er jo hakk i hel med meg og fruen :D

Vurderte selv V50 da CLS'en skulle byttes ut, men endte faktisk opp på en E61 fordetom. Dette var mest siden jeg kjører så mye som jeg gjør, for fruen hadde mer lyst på V50. Så forresten ut som et meget riktig eksemplar du har kjøpt, ville hatt den nøyaktig lik din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens! Er meget fornøyd med bilen, følte at når det først skulle bli volvo, så måtte den ha R-design og masse utstyr.. hehe.

Fruen hadde mye å si i dette valget av bil, da det er hun som skal bruke den.. :) Jeg er så heldig at jeg skal få lov til å kjøre til og fra jobb i en E36 el E34.. må bare finne et eksemplar jeg liker... :D

Takk Cato! Lenge siden nå! Hehe, vi er hakk i hel ja :P Gratulerer selv må jeg si da! Lenge til det popper ut? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fluene er tilbake på plass :S driver å styrer med å få fart på handsfreen.. virker ikke som mikrofonen får med seg hva jeg sier.. alt funker frem til jeg skal si noe.. da hører ikke personen i andre enden meg.. :P sikkert bare en bagatell jeg ikke skjønner meg på.. enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med V50 og kommende kid 8) . De er skikkelig fine med R-pakka :)

Veldig fornøyd! Jobber ikke du hos Gjensidige? Ba om kasko+ da jeg kjøpte bilen, men selger oppførte bare kasko.. var visst ikke mulig å endre dette til + i ettertid.. altså, bare timer etter.. det måtte selger gjøre.. stemmer dette? Selger har enda ikke fått ut fingeren til å ordne dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cato! Lenge siden nå! Hehe, vi er hakk i hel ja :P Gratulerer selv må jeg si da! Lenge til det popper ut? ;)

Hun skal etter planen kalve 9. november, og da kommer det etter all sannsynlighet en liten prinsesse ploppende ut.. :) Går en spennende og uvant tid i møte føler jeg, særlig siden det ikke var særlig planlagt og nokså dårlig timet i forhold til hva jeg hadde tenkt meg ;)

Nårtid har dere termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal etter planen kalve 9. november, og da kommer det etter all sannsynlighet en liten prinsesse ploppende ut.. :) Går en spennende og uvant tid i møte føler jeg, særlig siden det ikke var særlig planlagt og nokså dårlig timet i forhold til hva jeg hadde tenkt meg ;)

Nårtid har dere termin? :)

Hehe.. man har vel aldri tid eller rukket å planlegge at det skulle komme en liten kalv.. hehe! Har termin 28. September, så vi er spente ;) Blir en liten prins hos oss da, så far er fornøyd med at det blir mye bil på han.. heh!

Har vært i Gøteborg en tur i et par dager nå med madamen, V50n har en liten tank, så fylte full før vi dro (397kr) kjørt 56mil på turen og ikke tenkt spesielt økonomisk, er jo fine veier... kommer hjem nå og har halv tank igjen.. hehe.. genialt med 4cyl diesel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...