Richie85 Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Jeg må si at jeg likte bilen meget godt. Kanonstilig med R-design og interiøret var toppers. Hadde det ikke bare vært en bruksbil, hadde jo et sett med 19" gjort seg. Takk for det! Går jo endel V50, men går mange før facelift og enda færre med R-design så da går det an.. hehe.. 19" kommer Planen er å få tonet vinduene litt og noen andre hjul til neste vår, da 17" som står på nå blir vinterhjul Og når jeg da først må ut å kjøpe nye hjul, så skiller det ikke så mye mellom 18" og 19".. fruen er tilogmed enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 slakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Stilig at fruen vil futte rundt på skikkelige hjul. Siden jeg ikke er helt sjef på Volvo, hva er forskjellene på en facelift modell kontra den gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Stilig at fruen vil futte rundt på skikkelige hjul. Siden jeg ikke er helt sjef på Volvo, hva er forskjellene på en facelift modell kontra den gamle? ikke så veldig mye, men litt utseende messig. ny her 2011 gammel her 2004 Største forskjellen er vel bedre kvalitet og finnish. Motorene er stort sett det samme og en generell løft av designet som gjør den penere og se på. R-pakka som Richie har løfter også bilen en god del hakk utseendemessig, men husker jeg ikke feil så er vel det bare kosmetikk og ikke noe på understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Haha Tommy! Den er like ille igjen nå etter sverigeturen.. Er riktig som flobben linker til, fronten er skiftet og noen mørkere baklykter, i grunn ikke mye, men nok til at hvertfall jeg synes den ser bedre ut.. har også blitt bedre teknisk, var endel tull med de første utgavene.. R-design pakken er skjørtesett rundt om, et annet interiør, to-farget som i bilen vi har, men kan også velge helfarget skinn. Blå instrumenter er også en del av pakken, samt speilkåper, ratt og andre interiørdetaljer. Understell er ikke en del av pakken og er nok ekstrautstyr, jeg tror denne bilen har det, for er langt stivere enn en 1.6d jeg prøvde.. skal få tak i utstyrslisten på denne bilen, så får man nok svar på hva den egentlig har.. Å finne fine 19" til disse er ikke enkelt! Er ikke flust med tilbud som det er til BMW..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 hvordan felg ser du etter? Ser jo alle legger på r-looken på de. Tror BBS challenge felga hadde vært grise rå på denne hvis det er mulig å få noen som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Har lyst på noen 5eik på denne, hadde CH på en E46 328ci jeg hadde, fine felger, men hører til BMW de synes jeg.. Synes disse kanskje hadde blitt tøffe, men dog noe kjedelig også kanskje.. Evt kunne disse kanskje vært litt tøffe.. går jo en del av disse også, men ikke på V50 i 19".. Bare å slenge opp bilder av forslag om du finner det! Blir lite inspirert av å se på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Her er en link til Bilforumet, der en kar har satt på Zito Titan i 19" på V50. Det så faktisk rimelig bra ut. http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Eller kan du jo vurdere 19" fra Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Hehe! Ja, så faktisk ikke så ille ut med Zito felgene.. Felgvalg er egentlig like vanskelig som å finne navn til lille pjokken, skal liksom passe.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 5 eika er jo bmw felg, men den hadde nok vert rå på V50'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Vurderte V50 selv da vi handlet 1eren. Veldig pene biler utvendig, men de er billige innvendig.. Tøft med så smal ramme på skjermen i dashen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Se her ja! Gratulerer så mye med en flott bil Richie;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Vurderte V50 selv da vi handlet 1eren. Veldig pene biler utvendig, men de er billige innvendig.. Tøft med så smal ramme på skjermen i dashen. Hehe.. synes ikke denne er like ille som preliften egentlig, selvsagt er det et annet materialvalg i disse fremfor f.eks E91, men prisen er deretter.. hehe. 320d med samme utstyr ville kostet 200.000kr mer tenker jeg.. hvertfall Men er storfornøyd og sitter ikke med "billig-bil" følelsen i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Da ble bil nr2 handlet inn. Endte opp med en 04/1998 BMW 316i Sedan. Bilen er svart og har rullet 215.000km, siste utgave med airbager, antispinn, helautomatisk klimaanlegg, cd-spiller mm. Litt slitent førersete som alltid og sliten i lakken.. kan jo hende en skikkelig runde med macguires gjør susen! Motoren passer helt greit til bruk mellom hjem og arbeid =) Egen tråd blir opprettet når bilen er i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Gratulerer gleder meg til å se den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå