T.R.Melum Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Se her ja! Morro å se bilder av "gamlebilen". Ser du har tatt på deg mye arbeid med montering av rails, men resultatet er vel verdt det. Pøs ut med flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 320n har det bra den, eneste er at det har begynt å komme noen små kneppelyder fra drivverket akkurat når jeg gir gass og når jeg slepper opp. Mulig slitent drivledd... har også fått repsettet til håndbrekket i hus, så det blir vel å montere det når jeg får tid. En kompis av meg kom forøvrig hjem med en 2004 320d med powerboks her om dagen, og igår fikk vi se hvordan den gikk ifht 320n. Det ble ganske jevnt men dieselmaskinen hans trakk rolig fra meg hele veien. Skal ta bilder av 320n å legge den ut for salg nå etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Grattis med ny bil igjen Blir morro til vintern nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 320n har det bra den, eneste er at det har begynt å komme noen små kneppelyder fra drivverket akkurat når jeg gir gass og når jeg slepper opp. Mulig slitent drivledd... har også fått repsettet til håndbrekket i hus, så det blir vel å montere det når jeg får tid. En kompis av meg kom forøvrig hjem med en 2004 320d med powerboks her om dagen, og igår fikk vi se hvordan den gikk ifht 320n. Det ble ganske jevnt men dieselmaskinen hans trakk rolig fra meg hele veien. Skal ta bilder av 320n å legge den ut for salg nå etterhvert. Det er bra! Håndbrekket? Alt er nytt inne der.. hehe, men om den ikke tar ordentlig ville bare fått justert den litt 320n gikk ikke halvgalt! Ble veldig bra etter rep.sats på vanosen! Kan du ikke sende meg en pm på pris av bilen? kanskje den hadde vært noe for fruen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Grattis med ny bil igjen Blir morro til vintern nå ja Takk takk! Skal bli kjekt å komme seg frem nå ja;) Ble sittende fast med 320n noen ganger, men det er vel min egen skyld når jeg var så "dum" å senket den.. hehe! Kommer vel greit frem med Quattro du også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 320n har det bra den, eneste er at det har begynt å komme noen små kneppelyder fra drivverket akkurat når jeg gir gass og når jeg slepper opp. Mulig slitent drivledd... har også fått repsettet til håndbrekket i hus, så det blir vel å montere det når jeg får tid. En kompis av meg kom forøvrig hjem med en 2004 320d med powerboks her om dagen, og igår fikk vi se hvordan den gikk ifht 320n. Det ble ganske jevnt men dieselmaskinen hans trakk rolig fra meg hele veien. Skal ta bilder av 320n å legge den ut for salg nå etterhvert. Det er bra! Håndbrekket? Alt er nytt inne der.. hehe, men om den ikke tar ordentlig ville bare fått justert den litt 320n gikk ikke halvgalt! Ble veldig bra etter rep.sats på vanosen! Kan du ikke sende meg en pm på pris av bilen? kanskje den hadde vært noe for fruen.. Håndbrekket ja... Kom plutselig ekle skrapelyder fra hjulet på venstre side etterfulgt av alvorlig lugging! Hadde ca 50km/t da det skjedde. Har "heldigvis" opplevd dette på min forrige E46 320i også, slik at jeg skjønte hva det var. Det var ei knekt fjær som hadde kilt seg skikkelig fast inne i trommelen. Fjernet denne og alt ble bra igjen. Har nettopp lagt den ut på finn. Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ight=320it PS: Stjal infoen du skrev om den jeg. Joda, ordner en god pris om du kjøper den tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 320n har det bra den, eneste er at det har begynt å komme noen små kneppelyder fra drivverket akkurat når jeg gir gass og når jeg slepper opp. Mulig slitent drivledd... har også fått repsettet til håndbrekket i hus, så det blir vel å montere det når jeg får tid. En kompis av meg kom forøvrig hjem med en 2004 320d med powerboks her om dagen, og igår fikk vi se hvordan den gikk ifht 320n. Det ble ganske jevnt men dieselmaskinen hans trakk rolig fra meg hele veien. Skal ta bilder av 320n å legge den ut for salg nå etterhvert. Det er bra! Håndbrekket? Alt er nytt inne der.. hehe, men om den ikke tar ordentlig ville bare fått justert den litt 320n gikk ikke halvgalt! Ble veldig bra etter rep.sats på vanosen! Kan du ikke sende meg en pm på pris av bilen? kanskje den hadde vært noe for fruen.. Håndbrekket ja... Kom plutselig ekle skrapelyder fra hjulet på venstre side etterfulgt av alvorlig lugging! Hadde ca 50km/t da det skjedde. Har "heldigvis" opplevd dette på min forrige E46 320i også, slik at jeg skjønte hva det var. Det var ei knekt fjær som hadde kilt seg skikkelig fast inne i trommelen. Fjernet denne og alt ble bra igjen. Har nettopp lagt den ut på finn. Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ight=320it PS: Stjal infoen du skrev om den jeg. Joda, ordner en god pris om du kjøper den tilbake! Oi oi! Det er ikke bra! Men godt du fikk ordnet det Sett annonsen, ser bra ut, regner med du får solgt bilen greit? Jeg har selvsagt glemt å sende deg papirene på senkesettet, skal få gjort dette nå! Har også mottat papirene fra deg, takk! Skal se på en Volvo V50 2.0d til fruen mot slutten av uka eller i løpet av dagene rundt omkring, men vi får ta en prat om markedet er veldig tregt da vettu.. hehe! Rails er påmontert med stor suksess! Nå ser bilen ut som alle andre.. hehe.. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Lekker 330, Richie. Meget elegant med de lakkerte listene. Hvordan opplever du egentlig tre-literen? Husker jeg prøvekjørte en 01 330xiAT av Stenshagen før jeg kjøpte E60'n og det var en fantastisk bil med herlige gadgets og en fantastisk grom motor..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Lekker 330, Richie. Meget elegant med de lakkerte listene. Hvordan opplever du egentlig tre-literen? Husker jeg prøvekjørte en 01 330xiAT av Stenshagen før jeg kjøpte E60'n og det var en fantastisk bil med herlige gadgets og en fantastisk grom motor..! Takk for fine ord Saltkjelen! Bilen er helt kjedelig og original av utseende foreløig, vet ikke hvor mye jeg har tenkt til å gjøre med den, det vil vel tiden vise? Har ikke fått lakkert listene enda, var bare bilde av gamle 320n jeg hadde.. hehe. Men ville jo blitt klin lik! Er godt fornøyd med motoren, hvertfall etter oljeskift + ny kamakselsensor. Bilen var direkte treg før bytte av denne, naturlig nok! Mitt store "minus" med 3literen er at den bruker olje, det gjorde X5n til fatter også, så er vel slik disse motorene er. På en annen side, spiller det ingen rolle.. for jeg kommer til å ha oljeskift hver 5-7000km. Ellers er den svært trekkvillig og med nok moment til de fleste forbikjøringer.. selvom jeg ikke oppfatter bilen som noen racerbil.. Vi får se om den blir noe kvikkere med bytte av o-ringene i Vanosen. Kan jo hende man er heldig.. hehe Tror det skal bli behagelig til vinteren med trekk på alle fire hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det ble pent med rails Tror kanskje det hadde gjort susen med AC Schnitzer front på firehjulstrekkeren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Pent med rails ja! OT: Kan du sende TUV papirene i morgen?! Har kjøper på bilen som må ha dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det ble bra, Richard, bilen ble mer komplett nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Pent med rails ja! OT: Kan du sende TUV papirene i morgen?! Har kjøper på bilen som må ha dem... De er glemt!! Selvsagt! Beklager! Blir sendt som det første jeg gjør imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå