Gå til innhold

330n ble byttet ut med Volvo...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opptatt mann om dagen? Kanskje mulighet til å hjelpe meg med diagnose:D Helga eller no?

Opptatt mann? hehe.. alt er relativt, Kristian ;) Skal nok få tid til å ta en liten test for deg vettu :)

Kan vi ikke ringes nærmere helgen da? evt ta det etter jobb en kveld også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med salget, richie? Eller velger du å beholde godbilen..? Det er jo virkelig nå den kommer til sin rett.. Masse snø, firhjulstrekk og en kraftig treliters rekkesekser som brummer mellom fjellene langt nor i landet.. 8)

Salget ja.. hehe, har ikke fått lagt ut bilen enda.. er som du sier på denne årstiden bilen virkelig kommer til sin rett.. Men samtidig, så er det også den rette årstiden for å selge den.. Spørsmålet er bare hvor godt markedet er for slike biler, er generelt skeptisk, dessverre.. men alt har med pris å gjøre..

Om jeg skal selge nå, så må det evt være for å kjøpe en enklere bil.. Har vært å sett på tomt.. og blir det kjøp av den, så er det litt dumt å sitte på ny leilighet, tomt og dyrere bil enn den jeg har.. enten beholde eller å selge tilfordel for en billigere en, da evt E38 som jeg har snakket om i lange tider.... vi får se :)

Er ikke rush på privaten om folk som er på jakt etter sånn bil heller egentlig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike nå er det lenge siden jeg har vært her inne!!!

Hvordan går det Richie?? Sett på tomt - hvor?? Rommis er nysgjerrig!!!

8)8)

Halla kjekken ;) Her går det fint vettu!

Møtte moren din på Plantasjen på søndag ;) hehe..

Kikker litt overalt egentlig.. lyst til å bygge hus etterhvert, men hadde vært greit å få kjøpt en tomt så lenge hvertfall :)

Hvordan går det med dere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i svarte å mye du har fått gjort med bilen uten om det utseendemessige! du har brukt noen kr i de delene. tok det lang tid å få på rails'a eller?

Har brukt noen kroner nå.. hehe, men det er på en måte greit da.. da er jo bilen hel også ;) hehe.. Synes personlig det er viktigere å ha bilen i teknisk god stand enn å bare pynte den utvendig.. Tok ikke så lang tid å montere rails, det mest spennende var å borre i taket.. hehe :) Gikk veldig bra og hullet ble kjemisk tett med alt fra grunning, lakk, klarlakk og silikon for tetting ;) burde holde bra nok det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer det ting ja! snø i fon nå eller?

Fint fra fon over til vivestad=)

Stemmer! Er glatt nok ute, selvom jeg synes det er mer artig når det er nysnø..hehe. Må nok heller ha en annen bil til sånt no, er som å kjøre på tørr asfalt når andre sklir.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...