j-bravo Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Hei. Lurer på det avtagbare hengerfestet. Jeg har en E34 sedan med fastmontert hengerfeste nå. Vet du hva som må gjøres/kappes i bakfangeren for å få det avtagbare til å passe..? Og hva skal du ha for det..? Mvh
owyj Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Har også ett ratt med airbag, kom med bud.
owyj Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Hengerfestet med krok og el.nett er pakket og klart til å sendes. Gi bud! Veier 22kg, så frakta med posten blir: Egenembalert 224,- Postoppkrav 293,-
owyj Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 1200 + frakt GiljeN, du får det levert
owyj Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 har du fremfanger med grøftelys? nei dessverre litt keen på insuget eg!ka skal du ha? har fått bud på 300 + frakt. Så du får komme med ett motbud
Ripper87 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 har lyst på loke til kjøleveske tank jeg selger vel kun hele greia. hehe hvor mye ? 'radiator vifte med det deksle rundt til radiatoren har jeg å lyst på. hvor mye for det? har vel ikke belg å ? trenger den som går 90 grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå